Dirk Hassinger pratar Two Worlds

Robot
Medlem
Dirk Hassinger pratar Two Worlds

Undrar om han spelat samma version av two worlds som jag, för jag håller verkligen inte med... Fick ut bra mycket mer av Oblivion än av Two Worlds... Därmed inte sagt att Two Worlds var *dåligt*, det vara bara inte *jättebra*...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Helt sant. Den upplevelsen jag fick under min halvtimmes spelande var ganska dålig. Hela spelet kändes ganska opolerat på något sätt, och voiceactingen var helt förskräcklig!

Medlem

Antagligen så säljer spelet dåligt, så dem försöker få mer uppmärksamhet för spelet, och säga att spelet är bättre än Oblivion tror väl dem att ska få folk att bli intresserade av spelet, om än bara för att testa om det han säger är sant?? Så lång story kort, PR-Stunt!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Hade stora förväntningar på detta men när man till slut spelade det blev man....nästan förskräckt. Spelet var fruktansvärt buggigt, karaktärsmodellerna såg förj*vliga ut och voice actingen fick en att vomera sälar hela natten lång. Bra synd.


signatur
1
Skriv svar