America's Army: True Soldiers bara till USA

Robot
Medlem
America's Army: True Soldiers bara till USA

hehe typiskt!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Förvånad? Nej, det är ju propaganda för amerikanska armen.

Inaktiv

Inte för att jag inte tycker synd om alla stackars 360 eu boys men.... Fan vad tråkigt.... Vill också ta del av denna stora propagande bomb, hade väntat länge. Fick reda på att den var 360 only :S bisviken, fps tactical shooter på konsoll nej tack. Iaf förjävlar tråkigt av dem o göra AA:TS "360 only". Nu i ren frustration tycker jag USA kan behålla sitt propaganda lir bäst fan de vill.

Inaktiv

Jag tycker det känns som ett hån och ett slag i ansiktet på resten av världen. När ett spelbolag håller ett spel inom det egna landet och därmed också förlorar en hel del intäkter så är det något skumt på gång. Detta spel hade säkert sålt bra i Europa och också andra delar av världen för den delen.


signatur

e=mc2

Medlem

Ähh de kan behålla sitt AA såg inge vidare ut ändå.
AA är ett spel som bara ska liras på pc utan aim assist och sånt crap.

Medlem

Synd men inte fårvånad. Som redan sagt, spelet är US Army propaganda. Plus att det finns rykten i USA att Al-Qaida mfl använder spel till att träna sina egna soldater i taktik, och att lära sig lite om usa´s taktik. Sant eller inte, men det förklarar US Army´s skäl till US only. Men förhoppningsvis är spelet regionsfritt, då kan man alltid torrenta hem den...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Prima.Materia:

Jag tycker det känns som ett hån och ett slag i ansiktet på resten av världen. När ett spelbolag håller ett spel inom det egna landet och därmed också förlorar en hel del intäkter så är det något skumt på gång. Detta spel hade säkert sålt bra i Europa och också andra delar av världen för den delen.

Ubisoft="Franskt"

EDIT: Tänkte med rö**n..

Medlem
Skrivet av Frazz:
Skrivet av Prima.Materia:

Jag tycker det känns som ett hån och ett slag i ansiktet på resten av världen. När ett spelbolag håller ett spel inom det egna landet och därmed också förlorar en hel del intäkter så är det något skumt på gång. Detta spel hade säkert sålt bra i Europa och också andra delar av världen för den delen.

Ubisoft=Danskt

Ubisoft är franskt.

1
Skriv svar