Se och lyssna på fyra låta från Guitar Hero III

Robot
Medlem
Se och lyssna på fyra låta från Guitar Hero III

Tenacious D - The Metal, fy fan va skön den låten såg ut att vara o spela, kanske inte i face off men solo, woho, kan inte bärga mig till gh3!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Fan va irriterande de där effekterna var när de missade någonting i första filmen, den skakande skärmen och det där ljudet...

Inaktiv

TetriNet någon?

Medlem

Riktigt bra låtar måste jag säga, mycket bättre än GH2 imo. Garanterat köp

Medlem

Bazil, man kan få "power-ups" som förstör för den andre spelaren tydligen. Kan nog vara det vi ser

Skrivet av Kotaku.com:

As you can see in the clip, the head-to-head mode gives players power ups, including defensive and offensive abilities like Amp Overload, Broken String, Double Whammy, Difficulty Up and Lefty Notes among others. In theory it sounds great, but in practice it looks painful.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Bazil:

Fan va irriterande de där effekterna var när de missade någonting i första filmen, den skakande skärmen och det där ljudet...

Håller fullt med. Det förstör hela spelet. Jag är besviken om jag ska vara ärlig. Väntar på Rock Band istället..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Flakmonkey
Skrivet av WaltX:

Håller fullt med. Det förstör hela spelet. Jag är besviken om jag ska vara ärlig. Väntar på Rock Band istället..

Det är väl bara att inte använda de funktionerna?

Medlem

WaltX o Bazil, herregud


signatur

I'm the best around...

Medlem
Skrivet av Grönatummen:

WaltX o Bazil, herregud

Jag säger bara vad jag tycker, och det har jag rätt till.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Bra låtar. Hoppas på lite Led Zeppelin.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

fasen va irriterande dom där effekterna ser ut att vara, ge fan i att förstöra ett näst intill perfekt spel med massa skateboard trams!

1
Skriv svar