Piranha Bytes arbetar på nytt spel

Robot
Medlem
Piranha Bytes arbetar på nytt spel

Med tanke på Gothic 3 så lär folk vara väldigt kritiska till deras titlar i forsättningen. Gothic3 skulle inte ha släppts förrän det var klart. Alla buggar gör det ospelbart...

Medlem
Skrivet av 3degs:

Med tanke på Gothic 3 så lär folk vara väldigt kritiska till deras titlar i forsättningen. Gothic3 skulle inte ha släppts förrän det var klart. Alla buggar gör det ospelbart...

Tänkte just samma sak faktiskt... du måste vara ett geni?? Om du tänker som mig så är det ju givet!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Gothic 3 gör mig väldigt skeptisk till att ge något av mina hårt förtjänta pengar till Pirnha bytes. Detsamma gäller JoWood, särskillt som bägge sidor beskyller varandra för misslyckandet och ingen vågar ta ansvar och fixa till buggröran.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Gothic 3 gör mig väldigt skeptisk till att ge något av mina hårt förtjänta pengar till Pirnha bytes. Detsamma gäller JoWood, särskillt som bägge sidor beskyller varandra för misslyckandet och ingen vågar ta ansvar och fixa till buggröran.

så sant, spelet var inte ens alpha klar...kändes det som iaf


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jag köpte Gothic 3 och lade det på hyllan i väntan på bautapatchen skulle vara på väg och fixa det mesta, men det verkar inte vara värt att hoppas på längre.

Från vad jag hört var Piranha Bytes mycket självkritiska och har gjort klart att de definitivt lärt sig från misstagen de gjorde med Gothic 3 och att de kommer hålla sig till samma sorts designprinciper som G1 och G2 för nästa spel.

1
Skriv svar