Eternal Sonata plåtat

Inaktiv
Eternal Sonata plåtat

Detta spel ser så underbart vackert ut. Men orka köpa en Xbox för att spela ett spel :\

Medlem

Hehe, jo demot är rätt kul också. Dessutom går det att spela flera spelare så tar man hand om varsina karaktärer i striderna

Medlem

*DEMOT?!


signatur

Nämen!

Medlem

Du vet, det finns demos på Xbox Live? Detta kom för ett bra tag sedan, åtminstodne på asiatiska delen. Om du lägger in det på en PAL box har du engelsk text samt engelskt tal.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

wtf? jag har inte märkt

finns inget demo på mitt xbox live
nu blir jag ledsen


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

Hehe, jo demot är rätt kul också. Dessutom går det att spela flera spelare så tar man hand om varsina karaktärer i striderna

Fy fan vad roligt... :')

Det är det enda jag saknar i RPG:s så som de moderna Final Fantasy; flerspelarmöjligheter.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Hehe, jo demot är rätt kul också. Dessutom går det att spela flera spelare så tar man hand om varsina karaktärer i striderna

Påminner mig om Tales of Symphonia, där man kunde göra samma sak.

Synd att detta RPG är 360 exklusivt, då jag gärna hade spelat spelet om det var till PS3 eller Wii.

Medlem
Skrivet av Struggle:

wtf? jag har inte märkt

finns inget demo på mitt xbox live
nu blir jag ledsen

Demo finns, på japanska marketplace.

Enda dåliga hitils är inte ett ord om Europeisk release, inte enns ett företag har sagt om de ska släppa spelet här eller inte, de som släpper det i USA släpper inte spel i Europa.

Själv skaffar jag en importerad Xbox 360 då spelet släpps, så trött på hur lång tid man får vänta här i Europa på de flesta spel och inte nog med det betala högst pris.

1
Skriv svar