Nytt Jak & Daxter till Playstation 3 under 2007?

Robot
Nytt Jak & Daxter till Playstation 3 under 2007?
Inaktiv
Nytt Jak & Daxter till Playstation 3 under 2007?

najs

Qus
Medlem

Den serien är bra

Medlem

Hoppas att det är Naughty Dog som sköter utvecklingen och inte någon tredjeparts studio. Såg ju hur det gick för Spyro och Crash Bandicoot spelen efter de lämnat Insomniac och Naughty Dog...

Inaktiv

Ett Daxter centrerat spel i serien skulle vara fint! om man nu hade en ps3

Inaktiv

Jag fastnade aldrig för den här spelserien. Ettan var bra, men sedan gick det utför ordentligt. Men jag gläds ändå åt att ett nytt spel i serien kan komma. :).

Medlem
Skrivet av mh76:

Jag fastnade aldrig för den här spelserien. Ettan var bra, men sedan gick det utför ordentligt.

Håller med. Det roliga med ettan finns inte alls kvar i uppföljarna. Hoppas att de går tillbaka till sina rötter istället för att göra ett till actionspel.

Medlem

Måste bara nämna mina egna tankar kring ryktet.

Jag tror inte det kommer till PS3 tyvärr utan till PSP. Antingen detta eller så är det itne Naughty Dog som utvecklar. Ryktet kommer från en Sony-artikel som diskuterar framtida Sony-releaser, där dom också diskuterar bristen på AAA-spel till PSP. Sedan nämner dom Jak and Daxter, och jag tror helt enkelt inte att det blir Naughty Dog, eller så kommer det till PSP.

Synd, ja ghade gärna spelat det på PS3 dock. Får hoppas

Medlem

men jobbar inte naughty dog på nytt spel???

Medlem

jobbar de inte på nytt spel????

Medlem

Ja de jobbar på Uncharted: Drakes fortune

Inaktiv

Tyckte spelen blev bättre en ettan, klarade aldrig ut det men 2an och 3an klarade jag flera gånger.

1
Skriv svar