Hellgate: London filmat

Robot
Vila i frid
Hellgate: London filmat

Vettifan vad jag ska tro om detta spelet, ibland verkar det väldigt coolt, men ibland fjantigt.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Måste hålla med dig, värkar som ett skitspel ibland och andra gånger värkar det hålla samma mått som typ.. ja, D2?


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Med risk för att låta som ett eko: Jag håller också med. De första filmerna jag såg så blev jag klart intresserad men nu tvivlar jag starkt på spelet. Det verkar inte innehålla någon taktik alls, bara vara en enda stor och snabb slaktfest.

Medlem

att gjämföra diablo och helgate är svårt eftersom alla spel har kommit så långt fram jag tror inte springa runt o slackta som man gjorde i diablo skulle kunna hålla idag tror det skulle bli för enformigt...
visst säg att det var det då under diablo också men då hade inte spelen kommit så långt heller...
så jag tror på en flopp här

Inaktiv

En flopp blir det garanterat inte, men att det ofta ser tråkigt ut på bild kanske är ett dåligt omen. Hellgate har sånt djup och omspelbarhet dock och det är där det kommer att dra folk, Random everything och sen lite kul omväxling från alver och drakar med plasma granater och hiveblades

Första CGI rullen var ju guld, men efter man fick se ingame så glömde jag bort spelet fort...

ähh lägg ner! ..och låt våran käre Uwe göra en film på detta istället.

Och nu över till Clive Barker's Jericho...


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Pansarknekt

Gillar man slaktspel så lär man nog gilla detta. Tror det kommer vara kul faktiskt, trots vissa skavanker som lyser igenom på filmerna. Och det trots att jag inte gillar slaktspel i vanliga fall.
Orkade exempelvis inte spela igenom D2. Jag blir snabbt mättad av sådana här spel. Såg dock ändå intressant ut.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Jag är fortfarande måttligt intresserad av detta spel. Till viss del eftersom jag älskade D2 och hoppas lite på samma känsla.

Medlem

De skulle nog tjäna på att visa upp mer hur karaktärsutvecklingen går till än effekter. Effekterna är inget speciellt.

Medlem

Salltså spelet känns rätt trevligt men striderna känns så mesiga. Skulle behövs lite "fysik" i träffarna. Även om man inte dödar när man dänger till nån med ett större vapen så msåte det liksom märkas på fienden.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

FML
Medlem

Såg tråkigt och fattigt ut. Miljöerna var detaljfattiga som fan och modellerna på gubbarna var ju sämre än i Serious Sam. =<

Inaktiv

Ser fram emot detta spel mest av alla spel som "exklusivt" kommer till PC. Efter detta även expansionen till Company of Heroes och Starcraft 2.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Klart som fanken de försöker efterlikna diablo, de har ju t.o.m kört samma font

Skall ingen klaga på att det verkade hacka?


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Ultra violence and bright shiny colours, what not to like? Om Serious Sam säljer så kommer detta också att sälja.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Nolite:

Ser fram emot detta spel mest av alla spel som "exklusivt" kommer till PC. Efter detta även expansionen till Company of Heroes och Starcraft 2.

håller helt med:D
om de blir så ajg köper hellgate när jag har det blire många fina timmar framför datorn:up:


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar