Datum för World in Conflict spikat

Robot
Medlem
Datum för World in Conflict spikat

säkert köp det här, då man spelade stängda betan så var man helt såld. Hoppas många spelar öppna betan och gillar det

Inaktiv

Yay


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem

"En bit av Berlinmuren: en autentisk bit av kalla kriget, uthackad från kvarlevorna av den berömda mur som en gång separerade Väst från Öst i Europa"

coolt xD


signatur

La la la lag!

Inaktiv
Skrivet av Puttrich:

"En bit av Berlinmuren: en autentisk bit av kalla kriget, uthackad från kvarlevorna av den berömda mur som en gång separerade Väst från Öst i Europa"

Stal en bit av Die Mauer sist jag var där ;).


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Stal en bit av Die Mauer sist jag var där ;).

Det säger du inte!

Inaktiv
Skrivet av asker:
Skrivet av zaphiren:

Stal en bit av Die Mauer sist jag var där ;).

Det säger du inte!

Jo det var ju precis det jag gjorde.


signatur

War never changes.

Medlem

Tur att man kan få med Amerikanska flaggan också, för jag har då gärna inte en symbol för kommunismen i mitt hem.


signatur

F.D Wowaddict, Sitter nuförtiden och pingar 300 i TF2 p.g.a Mobilt "bredband" vilket är ett bra sätt att hålla sig ifrån beroendet.

Medlem

Samlarutgåvan känns lite överdriven Men den vanliga utgåvan ska helt klart köpas.

Medlem

Oh wow...innan jag såg det Sovjetiska märket på Collectors edition var jag redan såld! men nu måste jag bara ha Collectors edition!

Medlem

Extremt bra spel. Klart köp

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Oh wow...innan jag såg det Sovjetiska märket på Collectors edition var jag redan såld! men nu måste jag bara ha Collectors edition!

samma här!

upp till kamp.....sista striden är här ...lalala


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vextor give us inside info!!!!


signatur

P.L.U.R

Medlem

passande start på hösten.

Medlem

Ja, hoppas det går fint att spela på 360;in med nu bara!

Inaktiv

Härligt, ser verkligen fram emot att testa detta spel.

har min beta nyckel ligger och väntar på att användas

1
Skriv svar