Godzilla: Unleashed-trailer

Robot
Inaktiv
Godzilla: Unleashed-trailer

Verkar va för barnsligt.. Vad förvånad man blir då den kommer till Wii -.-

Inaktiv

ahh
så e3 har börjat?

haha

skulle varit roligare med...godzilla..leashed..


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Rave, nu tycker jag du är negativ. Det kommer många "vuxna" titlar till Wii nu också. Resident Evil och Manhunt t.ex

Medlem

Hela två stycken!

FML
Medlem

Haha, är dem seriösa? Detta var ju pinsamt. Vem fan kommer på ett koncept som detta.

Jag är bara så glad att man får se ett Wii spel ordentligt istället för att glo på en adhd familj i vardagsrums soffan 75% utav spel trailern..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Gillar iden. Raw fighting med alla ens favouritmonster Synd att det ser lame och stelt ut. Man känner sig nog inte som det enorma monster Godzilla är >_<


signatur

Videomupp

Medlem

asså komm inte det här spelet ut för flera år sen till xbox, jag har spelat detta, eller är det en annan version som ser exakt lika dan ut?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

aha! det hette Godzilla: Destroy All Monsters Melee. spelet såg lika dant ut bara.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

meh, jag måste faktiskt säga att jag tröttnat på wii, hur vidrig jag än känner att jag är när de orden kommer ur min mun.

men ps3 och 360 är så pass mycket snyggare att wii kontrollen inte känns lika intressant längre. varför kunde de inte bara kombinerat de två? så jävla svårt kan det faktiskt inte vara...

Medlem
Medlem

Om man kan spela som Gamera då är jag såld

Medlem

Hmm Faction: Earth Defender och ändå slår han sönder allt. Dom borde inte släppa det här utanför japan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

,ed wii moten måste det verkligen vara asfränt att trasha städer. Dock tror jag att det blir ett reguljärt 2,5 / 3,0 spel, som vanligt med dessa titlar

Inaktiv

När blev Godzilla en han?

Medlem
Skrivet av N0llan:

När blev Godzilla en han?

enda sedan han skapades?...


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av Bluevortex:

enda sedan han skapades?...

Så hanar lägger ägg menar du, eller har du inte sett filmen? Eller är det en hermafrodit?

Brukar kalla frugan för Godzilla.. det säger ju allt.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av N0llan:
Skrivet av Bluevortex:

enda sedan han skapades?...

Så hanar lägger ägg menar du, eller har du inte sett filmen? Eller är det en hermafrodit?

har du sett dom gamla filmerna eller den nyare skit filmen?...dom gamla är inte så bra heller:)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

1
Skriv svar