Halo 3 framför E3-kameran

Robot
Medlem
Halo 3 framför E3-kameran

Häftigt!


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Nice fps.. NOT


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Halo 3 kommer att bli bra. Sjukt bra.

Medlem

*darrar*bääs-ta, FPS-et-t någo-nsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ARRRRRRRRRR!!!! GIVE!!!!!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Boomer:

Nice fps.. NOT

kan du precisera dig, vad är inte bra? :c

Förbannat jävla snyggt. Inte i hur snygga enskilda modeller var, men som helheten av färgvalen, ljussättningen och detaljerna. Lite färg i ett FPS - trevligt bara det.

Medlem

Ser otroligt fint ut måste jag säga! Kanske lite ostadig framerate, men det får man nog räkna med.

Detta är nog att ta i av MS sida...

Halo 3 paketet!

Inaktiv

Halo är 1 överskattad serie, blir o titta på denna gång me. Hatstyrningen med joysticks.


signatur

sleeplezz

Medlem

Detta har man väntat på sen man köpte 360'n! Ska bli kul!!!

Medlem
Skrivet av FEvE:

Halo är 1 överskattad serie, blir o titta på denna gång me. Hatstyrningen med joysticks.

För att inte tala om hur överskattat det är att skriva siffror istället för ord.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av FEvE:

Halo är 1 överskattad serie, blir o titta på denna gång me. Hatstyrningen med joysticks.

För att inte tala om hur överskattat det är att skriva siffror istället för ord.

Eller att klaga på styrningen io konsol spel när man inte ens äger en konsol / spelat ett spel som hade undermålig kontoll och därför bara köper EA;s sporttitlar

Medlem

Det här såg riktigt bra ut! Hade tappat suget helt efter jag körde Halo 2 igen för några veckor sedan, men det här fick igång det igen.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Skit najs film! längtar redan jättemycket! Fast fick nån annan lagg på filmen ?

Medlem

Tur att man har bredband för fler och fler filmer går inte att spela upp på min burk och då känns det i.a.f. mindre tungt att slänga en 90MBs fil man precis laddat ner. Även de komprimerade formaten på FZ buggar (dålig framrate och blinkande bild, bland annat på senaste haze videon).
Den här går inte igång eller så är det svart bild med ljud och jag har testat WMP och Zoomplayer... orkar inte installera VLC som kanske fungerar.

Såå... den svarta bilden var fet, och ljudet var grymt. Ser fram emot att få lira Halo 3

Inaktiv

Ser snyggt ut. Lite snyggare än betan? fast jag tyckte betan fick lite för mycket kritik. Beydligt snyggare än Halo 2 är det dock.

Folk som klagar på taskig FPS måste ju ha en skruv lös.
Vänta tills ni spelat spelet innan ni kommer med sånt skit.

Bra trailer!

Inaktiv

fy fan va gött!

Medlem
Skrivet av rille_001:

Ser snyggt ut. Lite snyggare än betan? fast jag tyckte betan fick lite för mycket kritik. Beydligt snyggare än Halo 2 är det dock.

Folk som klagar på taskig FPS måste ju ha en skruv lös.
Vänta tills ni spelat spelet innan ni kommer med sånt skit.

Bra trailer!

Så vi får inte påpeka att det är dålig fps på vissa ställen i trailern innan spelet kommit ut?

Utvecklarna klämmer in för mycket godsaker i spelen så det börjar hacka, men lite småhackigt och ospelbart är skillda saker.

Inaktiv

Menar bara att det mycket väl kan bero mer på trailern och på hur den är gjord än på spelet. Det kan vara svårt att se skillnaden tills man lirat den färdiga produkten. Det är allt.

Hur många laggiga trailers man inte sett förrut?

Medlem
Skrivet av rille_001:

Menar bara att det mycket väl kan bero mer på trailern och på hur den är gjord än på spelet. Det kan vara svårt att se skillnaden tills man lirat den färdiga produkten. Det är allt.

Hur många laggiga trailers man inte sett förrut?

Många av "godisspelen" hackar ju mer eller mindre! Varför skulle det hacka i en trailer för när allt är inspelat direkt från spelet och körs på 360? Bara att inse att utvecklarna skiter i om det är lite hackigt och runt 30fps, bara det är snyggt och någorlunda spelbart.

Medlem

SP delen ser otroligt bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gällande fps;en , sluta krabba ärligt talat. Det kommer putsas till en hel del, det vet ni med.

Medlem

Ojoj, vackert värre. Sicken maffig musik också.

Medlem

en del gillar cs andra halo..vi andra skrattar.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

alla måste in på bungie.net och checka in filmsekvensen som dom spelat in till live action halo filmen ( typ hur det kan se ut )

riktigt coolt faktiskt

scrolla ner på denna sida
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=eth...

till Halo 3 - Call to arms


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

För att vara 360s flaggskepp så ser det inte särskilt imponerande om jag ska vara ärlig. Texturerna ser väldigt dåliga ut på nära håll, och även fast helhetsintrycket verkar väga upp det en del, så är det anmärkningsvärt att det ska behöva se ut så på en sådan stor titel.


signatur
Medlem

Haha titta istället närmare på Killzone's 2 Texturer då...ser mer ut som PS2 grafik ihopressad som tomatsås!,plus suddiga texturer är lika värdelösa som döda texturer!

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Haha titta istället närmare på Killzone's 2 Texturer då...ser mer ut som PS2 grafik ihopressad som tomatsås!,plus suddiga texturer är lika värdelösa som döda texturer!

Haha, det märks när någon fullfjädrad fanboy tar åt sig :). Upplys mig gärna om vad Killzone 2 har med denna nyhet att göra.


signatur
Inaktiv

När man tänker på att detta ska vara Microsofts trumfkort ser det ganska patetiskt ut.

Medlem

Jag är nog helt i Gullefjuns linje, detta var allt annat än imponerande. Tyvärr så är inte Halo längre synonymt med super grafik och har iofs aldrig varit det som vissa här inne har fått för sig.
Titlar som CoD 4 och Crysis ser klart mycket mer imponerande ut för att inte tala om Gears Of War som verkligen slog alla med häpnad.

12
Skriv svar