Hellgate: London på tapeten

Robot
Medlem
Hellgate: London på tapeten

Verkar som detta kan bli ett helt ok spel. Att det dessutom är utvecklat av flera av Diablo-utvecklarna gör ju inte saken sämre


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Jag tycker idén med en valbar månatlig avgift känns rätt skabbig.
Det är ju inget MMO i "vanlig" bemärkelse.
Och att hitta balansen med att få icke-prenumeranter och prenumeranter att känna att de får valuta för pengarna måste vara oerhört svårt.

Medlem

Vafan!? Det står att man får tillgång till hardcore om man är prenumerar, jag får altså inte spela hardcore om jag inte pröjsar 10bucks i månaden? SVIN, inget köp.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Börjar det inte bli dags för släpp snart? Dom bör ju veta att jag sticker så fort AoC kommer så det är bäst dom skyndar sig om dom vill åt mina pengar.

Medlem

Har sett fram emot det här spelet väldigt mycket förr, inte så mycket på senare tiden dock... senaste filmerna har sett lite stela och halvtråkiga ut. Fast då jag redan förbokat(och förbetalt) spelet så är det väl bara att se hur det blir när det slängs i brevlådan.

Har själv inga större planer på att spela seriöst online, hade mer tänkt att köra singelplayer, och kanske testa multi sen när man klarat ut det.

Inaktiv

Jag var otroligt nyfiken på det här liret när det först utanonserades och har följt det sen dess men allt eftersom tiden gått har nyfikenheten och entusiasmen svalnat. Svårt att säga varför men det jag sett från spelet har inte lyckats engagera. Iom månadsavgiften (frivillig men dock) kan vi ju också redan nu konstatera att Hellgate inte alls kommer nå samma nivå som D2 gjorde i sina glansdagar.

Nej jag ska lägga mina slantar på AoC och London får klara sig utan min hjälp.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem

Visst finns det singel player mode man kan köra (utan att betala) ?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Jag är väldigt besviken på hur detta spel har utvecklats tyvärr, tror det kommer floppa. Varför kunde de inte stannat kvar hos Blizzard och gjort Diablo 3 istället.

1
Skriv svar