Legendary: The Box premiärfilmat

Robot
Medlem
Legendary: The Box premiärfilmat

Hmm, vissa scener i trailer var grymt snygga medans andra var tja... mindre snygga. Spelet verkar intressant dock, hoppas det blir bra.

Medlem

Gamecock är ett riktigt konstigt namn..

Flakmonkey
Skrivet av pettson3816:

Gamecock är ett riktigt konstigt namn..

Och otroligt smart, jag menar "alla" kommenterar ju det och de kommer inte glömma det i första taget, vilket är precis vad de är ute efter

Medlem

grafiken såg väldigt risig ut, definitivt inte next gen, men ser däremot ut att ha potential.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Seriösa spel som inte har "jättebra" grafik är oftast mest intressanta enligt mig, för där läggs energin på gameplay och underhållning i första hand..
Och nej jag har inte kass dator.
Saknar spel med känsla, oftast vänder jag mig till ps2 för ren undehållning som varar och PC för snabb action och fin grafik.. Varit dåligt med riktigt bra PC spel länge nu tycker jag.

Medlem
Skrivet av Heya:

Seriösa spel som inte har "jättebra" grafik är oftast mest intressanta enligt mig, för där läggs energin på gameplay och underhållning i första hand..
Och nej jag har inte kass dator.
Saknar spel med känsla, oftast vänder jag mig till ps2 för ren undehållning som varar och PC för snabb action och fin grafik.. Varit dåligt med riktigt bra PC spel länge nu tycker jag.

Måste faktist hålla med dig på den punkten.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av pettson3816:

Gamecock är ett riktigt konstigt namn..

Och otroligt smart, jag menar "alla" kommenterar ju det och de kommer inte glömma det i första taget, vilket är precis vad de är ute efter

Men det kan även skapa en sorts negativ hype. "Spelet med det konstiga namnet som inte ser ut att vara jätte tufft, hums jag spolar det" istället för att ha ett JÄTTETUFFT OCH SÄLJANDE NAMN ala MEGA__ACTION__SUPERHERO_NINJA_MASTAER XXVI !...Eller nått

Medlem
Skrivet av Heya:

Seriösa spel som inte har "jättebra" grafik är oftast mest intressanta enligt mig, för där läggs energin på gameplay och underhållning i första hand..
Och nej jag har inte kass dator.
Saknar spel med känsla, oftast vänder jag mig till ps2 för ren undehållning som varar och PC för snabb action och fin grafik.. Varit dåligt med riktigt bra PC spel länge nu tycker jag.

håller helt med dig:P
känslan inlevelse i spel är det man vill ha fast samtidigt skulle det inte sitta fint med bra grafik också:D
bästa spelen efter mig med känsla och inlevelse är nog cod1 , cod2 ärlskar cod serien längtar tills nya kommer:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

spel som inte har jättebra grafik kan självklart vara jättebra, men det behöver inte betyda att spel med jättebra grafik e sämre, har hellre båda, och enligt mig så är oftast dom spelen med jättebra grafik som är nyast och snyggast dom som har gett mig den bästa spelkänslan, såna som HL2 och bf2. båda var otroligt snygga grafiskt när dom kom, jag associerar inte lite fulare grafik med en ökad satsning på gameplay, finns ingen anledning till att ignorera kosmetik på spel samtidigt som spelet är kul.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

1
Skriv svar