Nintendo: "Ny Wii-version är en möjlighet"

Robot
Nintendo: "Ny Wii-version är en möjlighet"
Medlem
Nintendo: "Ny Wii-version är en möjlighet"

O jag som trode att dom skulle uppdatera gpu och deras cpu.
Hoppas verkligen att dom piffar upp grafiken till nästa Nintendo konsoll.

Nintendo älskar revisioner pengar. Har själv inget större behov av en DVD i Wii:t och utseendemässigt ser jag ingen anledning att byta upp mig ifrån den nuvarande så förbättringarna får isåfall vara många och på andra områden.

En inbyggd större hårddisk är väl det mest logiska alternativet, men då kommer jag verkligen att avsky ifall de inte uppdaterar vanliga Wii:n så att man kan koppla in externa genom USB-portarna. Det skulle inte förvåna mig ifall de skiter i det, förstås. Snålvalsarna

Medlem

Att det ska komma en version med DVD är ju ingen överraskning, det har det ju varit snack om redan från början.
Och vi har ju Panasonic Q i Japan som var en Gamecube som kunde spela DVD också.
Och sen kan man ju gå in och läsa pressreleasen på sonics hemsida om att Nintendo valt deras mjukvarulösning för DVD.
http://www.sonic.com/about/press/news/2006/11/nintendo.aspx
Pressreleasen är till och med släppt den 8 november 2006.
Var aldrig nöjd! Du kan alltid få bättre.

Medlem

Konsollen skulle faktiskt må bra av dvd-spelarfunktionalitet. Många som inte vill ha två apparater inkopplade. Och Wii är till skillnad från många andra konsoller, tillräckligt tyst för att kunna fungera som dvd-spelare.

Medlem

#4 Om du syftar på 360 så är den väldigt tyst när man tittar på DVD skivor. Däremot låter den som en höna när man spelar spel


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar