Northrend öppnas i nästa WoW-expansion?

Robot
Medlem
Northrend öppnas i nästa WoW-expansion?

Låter nice!

Medlem

Woot, jag gissade rätt Kul!

Medlem

Var väntat, mkt trevligt.


signatur

Meep!

Medlem

Intressant...

Men jag trodde att Northrend skulle bli tredje (och sista) expansionen.

Inaktiv

Ja! Hoppa av skolan och säg upp dig från jobbet! Ser inte annars hur i helvete man ska ha tid...

emp
Medlem

Unf, givf purpls.

Medlem

um. så om jag har förstått rätt, så är detta ett rykte baserat på ett låtnamn?

lite långsökt tycker jag.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

WOW... wow vad oväntat att northrend skulle öppnas -.-

Ajja, kanske blir o ta upp en gubbe till 70 igen för att förbereda mej inför northrend...

Slutade med WoW efter jag tog 70, sålde gubben, blev less på det hela "starcraft" liknande skiten som kom med BC...

EDIT: undrar om Grim Batol ska öppnas också då...

Medlem

Man får ta det med en nypa salt tills det är bekräftat på blizzcon. Men sen finns det ju i nuvarande WoW mpq (där alla spel filer lagras typ) northrend filer och texturer så jag har gissat på Northrend sen dessa blev kända. Men vi får se inte långt kvar


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av floube:

Slutade med WoW efter jag tog 70, sålde gubben, blev less på det hela "starcraft" liknande skiten som kom med BC...

EDIT: undrar om Grim Batol ska öppnas också då...

Starcraft liknande? Du måste mena Diablo

och ja, de har sagt att Grim Batol kmr öppnas, samma med Uldum. Jag hoppas ju personligen på Maelstrom och Tomb of Sargeras


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Intressant...

Men jag trodde att Northrend skulle bli tredje (och sista) expansionen.

Hmm... det här var nytt för mig, vart har du hört det?


signatur

I never hate in plural.

Medlem
Skrivet av Bwerf:
Skrivet av Mikaelh:

Intressant...

Men jag trodde att Northrend skulle bli tredje (och sista) expansionen.

Hmm... det här var nytt för mig, vart har du hört det?

Efter Arthas och The Lich King finns det inte så många PvE saker kvar att göra i wowloren, så då är det la slut

m0s
Medlem

Jag som hoppades på Emerald Dream

Medlem
Skrivet av Bwerf:
Skrivet av Mikaelh:

Intressant...

Men jag trodde att Northrend skulle bli tredje (och sista) expansionen.

Hmm... det här var nytt för mig, vart har du hört det?

Jag har spekulerat lite förut och kom fram till att nästa expansion skulle bli i Maelstrom och efter den expansionen skulle man komma till Northrend och möta Arthas. Det har ryktas någonting om Arthas och lvl 90.

Medlem

jättegamla spekulationer XD

Medlem

Sa inte blizzard att de inte skulle lägga till Arthas på bra länge för att level capen behövde höjas flera gånger för att man skulle kunna döda han? Jag förväntade då mig inte att de skulle lägga till Northrend alla redan.

Men jo kan ju bli kul, får man ju lite nytt material så man kan spela 2-3 månader till utan att tröttna.

Inaktiv

Ser fram emot nyheter om den kommande expansionen. Förhoppningsvis så blir det med en miljö och prylar som inte är lika "space"-iga. Dessutom lika rikt med quester och rewards som gjorde levlandet 60-70 intressant.

Medlem
Skrivet av vidde:

Efter Arthas och The Lich King finns det inte så många PvE saker kvar att göra i wowloren, så då är det la slut

Kil'jaeden då! Skärpning, Nisse!

Medlem

Fan va coolt!!! Fast nu kom jag på... WoW suger ju...


signatur

---
Boo!

Medlem

Alltså, det behöver inte vara så. för den där bilden ser ut som samma bild som är med i den senaste Warcraft-rpg boken. Den finns ju en liten risk det handlar om RPG's eller att någon gillar sprida rykten.

Medlem

såklart att det skulle bli nothrend

Inaktiv

Det har inte "blivit" någonting ännu. Allt är bara rykten och spekulationer. Vänta ett par dagar så får ni säkert lite mer info.

Jag är väldigt less på WoW nu men säkert kul för alla fjortisar


signatur
m0s
Medlem

Det dumma är att OM det är northrend som blir den nya kontinenten i WoW så skulle det BARA finnas undeads där då Arthas bygger sin arme där.
Skulle bli väääldigt tråkigt att BARA slåss mot undeads hela tiden

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Jag är väldigt less på WoW nu men säkert kul för alla fjortisar

Vad kul att du delade med dig av denna onödiga kommentar

Själv tycker jag att det kan bli spännande med northrend

Medlem
Skrivet av m0s:

Det dumma är att OM det är northrend som blir den nya kontinenten i WoW så skulle det BARA finnas undeads där då Arthas bygger sin arme där.
Skulle bli väääldigt tråkigt att BARA slåss mot undeads hela tiden

Blizzard anpassar spelets värld efter de behov som uppstår, t ex Blood Elf som en del av the Horde, Horde paladins etc. Så du kan vara lugn...

Inaktiv
Skrivet av Phosphor:

Fan va coolt!!! Fast nu kom jag på... WoW suger ju...

Couldn't agree more


signatur

I'd give her my heart, but she wounded my soul,
don't think twice it's all right. [i]

m0s
Medlem
Skrivet av Oxide:
Skrivet av m0s:

Det dumma är att OM det är northrend som blir den nya kontinenten i WoW så skulle det BARA finnas undeads där då Arthas bygger sin arme där.
Skulle bli väääldigt tråkigt att BARA slåss mot undeads hela tiden

Blizzard anpassar spelets värld efter de behov som uppstår, t ex Blood Elf som en del av the Horde, Horde paladins etc. Så du kan vara lugn...

Jo, men jag tänkte mest på hur Loren ser ut just nu.
Iofs. sa jag samma sak när jag fick reda på shamans med alliance och paladins med hordes ;D
Blizzard lyckas alltid att väva in det i Loren

Medlem

Yeay, hoppades på att Northrend skulle bli nästa expansion. Även om jag dumpat WoW pg.a att det är grymt tråkigt.. :/. Men grymt skoj för er som fortfarande lirar WoW. \o/.

12
Skriv svar