Ny Quake Wars-beta anländer snart

Robot
Inaktiv
Ny Quake Wars-beta anländer snart

Crapplanet igen doh!.

Inaktiv

Om du har en sida som kan administera en liknande tjänst så hör av dig till de...

Medlem
Skrivet av Zarkow:

Om du har en sida som kan administera en liknande tjänst så hör av dig till de...

Ah, underbar "gör det bättre själv"-logik.

Inaktiv
Skrivet av Zarkow:

Om du har en sida som kan administera en liknande tjänst så hör av dig till de...

Valfri bittorrent tracker 8)

Medlem

Får tidigare beta testare automatiskt en key, och på så vis ger mer plats till oss andra?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

löl, de här spelet vankas flopp...

Medlem

Tror att dom som redan har en key kommer att få spela även denna version av betan. Verkar vara bra fixar, dom flesta stora problemen i spelet verkar vara fixade, men aimet är lite för random och 95% av pub-spelarna har aldrig hört talas om teamwork.

Medlem

Teamwork är nästan allt i detta spel.
"If you're driving alone, you're driving with Hitler"

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Zarkow:

Om du har en sida som kan administera en liknande tjänst så hör av dig till de...

Ah, underbar "gör det bättre själv"-logik.

*sigh*

Underbart att folk skall klaga utan att förstå varför ett beslut tagits och varför en mellanhand, med de rätta resurserna och infrastrukturen, behövs.

Inaktiv
Skrivet av dosman:
Skrivet av Zarkow:

Om du har en sida som kan administera en liknande tjänst så hör av dig till de...

Valfri bittorrent tracker 8)

Och du tänkte hantera cdkeys och konton hur?

Filerna i sig spreds ju snabbt till andra siter (inkl. FZ) samt frivilliga BT-sidor. Inte det som är det avgörande.

Medlem
Skrivet av Zarkow:

Om du har en sida som kan administera en liknande tjänst så hör av dig till de...

vafan, dom förtjänar all skit dom kan få

Medlem
Skrivet av Zarkow:
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Zarkow:

Om du har en sida som kan administera en liknande tjänst så hör av dig till de...

Ah, underbar "gör det bättre själv"-logik.

*sigh*

Underbart att folk skall klaga utan att förstå varför ett beslut tagits och varför en mellanhand, med de rätta resurserna och infrastrukturen, behövs.

Han kanske bara inte gillar FilePlanet, han kanske tycker att sidans layout är ful, eller någon som arbetar där kan ha kränkt honom, det framgår inte av hans post. Han har all rätt i världen att uttrycka sin åsikt, vilket du säkert är medveten om, då du vet bättre

Medlem
Skrivet av Zarkow:
Skrivet av dosman:
Skrivet av Zarkow:

Om du har en sida som kan administera en liknande tjänst så hör av dig till de...

Valfri bittorrent tracker 8)

Och du tänkte hantera cdkeys och konton hur?

Filerna i sig spreds ju snabbt till andra siter (inkl. FZ) samt frivilliga BT-sidor. Inte det som är det avgörande.

tja eftersom de kommer vara samma keys och konton som till beta 1 så kan du ju fundera lite på det själv. Nya nyklar behöver man ju knappas fileplanet till för att fixa ut till intresserade och själva kontot går väl ändå inte till fileplanet utan till någon masterserver...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Att Beta _2_ går via FP är ju en del av samma kontrakt som Beta _1_ gick via, därav FP hanterar det fast samma keys _troligen_ kan brukas.

Måste man skriva ut allt övertydligt?

Btw Nudel, nej, självklart är det inte FP endast som klarar av att dela ut keys. Dock är det ju ett fåtal som har paketlösningar för keys+downloads+reklam.

Om någon har missat vad jag tycker om FP och deras prenumeranter som beta-testare så kan ni läsa tillbaka lite, men det förändrar inte det problemet att det finns för få siter som kan erbjuda detsamma.

Därav jag gärna ville se någon ta fram en bra site som man kan pusha för...

Medlem
Skrivet av Zarkow:

Att Beta _2_ går via FP är ju en del av samma kontrakt som Beta _1_ gick via, därav FP hanterar det fast samma keys _troligen_ kan brukas.

Måste man skriva ut allt övertydligt?

Btw Nudel, nej, självklart är det inte FP endast som klarar av att dela ut keys. Dock är det ju ett fåtal som har paketlösningar för keys+downloads+reklam.

Om någon har missat vad jag tycker om FP och deras prenumeranter som beta-testare så kan ni läsa tillbaka lite, men det förändrar inte det problemet att det finns för få siter som kan erbjuda detsamma.

Därav jag gärna ville se någon ta fram en bra site som man kan pusha för...

I Agree!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

www.bluesnews.com , www.shacknews.com plus fler sidor skulle kunna dela ut nycklar samtidigt.

1
Skriv svar