Insomniac hjälper Playstation 3-utvecklare

Robot
Medlem
Insomniac hjälper Playstation 3-utvecklare

Bra initiativ av Insomniac! Men då undrar man ju vad Sony pysslar med?

Medlem

Bra gjort av Insomniac, Sony har legat lite på latsidan tror jag när de gäller utbildning.

Flakmonkey

Skulle tro att Sony har en hel del med det här att göra iofs. Jag menar Insomniiac och Sony är hyggligt tighta

Trevligt initiativ är det förstås, vore intressant att höra vad andra utvecklare som gjort Playstation 3-spel säger om det hela. För själv förstår man ju ingenting av det som står i dokumenten, skulle ju kunna vara en massa blaj bara ^^

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Bra gjort av Insomniac, Sony har legat lite på latsidan tror jag när de gäller utbildning.

sony har faktiskt folk som går runt till olika företag och hjälper dessa med att utveckla till ps3an

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Mahone:

Bra gjort av Insomniac, Sony har legat lite på latsidan tror jag när de gäller utbildning.

sony har faktiskt folk som går runt till olika företag och hjälper dessa med att utveckla till ps3an

Jo de är jag medveten om, men inte ens Sony kan vara på alla ställen samtidigt, dom lär inte prioritera dom mindre företagen lika mycket, och de kanske är där Insomniac kommer in i bilden?

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

dom lär inte prioritera dom mindre företagen lika mycket, och de kanske är där Insomniac kommer in i bilden?

myeah I guess

Medlem

Det behövs... Så det är ju väldigt snällt av insomniac??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Insomniac är bara såååå gulliga :heart:


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

synd att ps3 är så dyrt
men det var såååååååå snällt


signatur

You can't win the game...

1
Skriv svar