Lokala låtar och Metallica till Guitar Hero III

Robot
Medlem
Lokala låtar och Metallica till Guitar Hero III

Får hoppas att det blir något av metallica från teh 80's.
Creeping death eller Dyers eve hade jag velat se

Inaktiv

Mkt trevligt att de tar med fler "kända" artister. Många kompisar, framförallt tjejer, vill spela det de känner igen.

Medlem

Riktigt fint, känns som de lär sig av sina misstag som Guitar Hero 2, vilket i sig var bra men alldeles för många ej "direkta hit". Ser med spänning fram emot GH3!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Neeeeeeeej!! Vi kommer få flipping "Final Countdown" på svenska skivor!! Gör det inte, gör det inte!!

Medlem
Skrivet av Ophe:

Får hoppas att det blir något av metallica från teh 80's.
Creeping death eller Dyers eve hade jag velat se

Whiplash skulle nog bli spännande...

Medlem
Skrivet av Harafnir:

Neeeeeeeej!! Vi kommer få flipping "Final Countdown" på svenska skivor!! Gör det inte, gör det inte!!

Haha, eller hur! Mina öron kommer fan blöda om den finns med.

Flakmonkey
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Harafnir:

Neeeeeeeej!! Vi kommer få flipping "Final Countdown" på svenska skivor!! Gör det inte, gör det inte!!

Haha, eller hur! Mina öron kommer fan blöda om den finns med.

Jag skulle tycka det var lite kul faktiskt ^^ På förfesten,sista låten innan taxin kommer \o/

Medlem

Jag BER! att dem tar med In flames!!! snälla gör de ja kommer älska dem som gudar om dem gör det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Förhoppningsvis bygger de in nån slags toplista där man kan välja vilket land/region man vill kika på och därigenom tanka ner de låtar som finns... till en billigare penning än vad de kostade till GH2 vill säga


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Bryr mig inte om vad det kostar, bara det är bra låtar :c

Inaktiv

oj metallica man tackar

Som redan nämnt.. Bra att dom har lite mer hitvänliga låtar.. Inte så kul att lira jessica med grabbarna på förfesten samt dom där jäkla synthlåtarna som finns.

Sen skulle jag vilja ha en Children of Bodom låt ! Silent night, Bodom night skulle vara jäkligt röjjig att spela. Man får nog gnugga tills handen blöder =D

Medlem
Skrivet av CrazyCow:

SATOR!

Ja eller The Bones mycket bättre än pudelkillarna i backyard och Hellacopters.


signatur
Medlem

Metallica, visst ett grymt bra band, men var fan är AC/DC!? Ska det verkligen bli så att det fortfarande efter 4 titlar inte finns med en enda AC/DC-låt? Det är som att göra ett ishockeyspel utan Peter Forsberg...

Medlem
Skrivet av pennywise:

Metallica, visst ett grymt bra band, men var fan är AC/DC!? Ska det verkligen bli så att det fortfarande efter 4 titlar inte finns med en enda AC/DC-låt? Det är som att göra ett ishockeyspel utan Peter Forsberg...

Håller med fullständigt, back in black eller thunderstruck hade suttit fint.

Medlem
Skrivet av skelfster:

Håller med fullständigt, back in black eller thunderstruck hade suttit fint.

Hur hade du tänkt dig att introt till Thunderstruck skulle fungera på plastgitarren? Hela prylen med det är ju att det låter även när han släpper strängen, så enda lösningen jag ser är att göra G-Y-G-O-G-Y-G-O etc och då får man plocka med lång- och lillfingret istället för pek och ring vilket gör låten förton gånger så svår att spela som på en riktig gitarr.

Förslag mottages tacksamt, ska tusan göra den som custom-låt.

</nerd>

Skrivet av dofilusåkaffe:

Ja eller The Bones mycket bättre än pudelkillarna i backyard och Hellacopters.

Haha, The Bones och Eddie Meduza, du lär ju vara från Karlskrona? Säkert Spjutsbygd.

(Ursäkta OT men det är faktiskt fredag)

Medlem
Skrivet av Mr.Muer:

Jag BER! att dem tar med In flames!!! snälla gör de ja kommer älska dem som gudar om dem gör det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, det skulle vara riktigt kul! Men jag kan tänka mig att dom flesta låtarna går lite för snabbt för den ordinarie svenssonen.

Vem sätter Ergonomic på fyllan?


signatur

living let die

KoP
Medlem

Något med Clawfinger vore fint.. kanske Rosegrove..

Medlem
Skrivet av artist:
Skrivet av Mr.Muer:

Jag BER! att dem tar med In flames!!! snälla gör de ja kommer älska dem som gudar om dem gör det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, det skulle vara riktigt kul! Men jag kan tänka mig att dom flesta låtarna går lite för snabbt för den ordinarie svenssonen.

Vem sätter Ergonomic på fyllan?

Uhm... Och det gör inte Dragonforce, som är med? Oooooook. Bra tänkt där

1
Skriv svar