En miljon förbokningar av Halo 3 i USA

Robot
Inaktiv
En miljon förbokningar av Halo 3 i USA

Många vill ha Halo3, tom jag


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

en miljon människor som saknar bra spelsmak;)

*flame shield activated*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det jag tycker är synd är att pengarna går till dom rika snåljåparna på pyttemjuk!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

kommer nog sälja mer än något annat spel


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

en miljon människor som saknar smak på bra spel

*flame shield activated*

Word!


signatur

sleeplezz

Medlem
Skrivet av FEvE:
Skrivet av redmac:

en miljon människor som saknar smak på bra spel

*flame shield activated*

Word!

knip eller skriv något vettigt!

ONTopic: bara jag som tycker spelet iaf i multi ser ut som 2:an...väldigt liten skillnad, och ja, jag har sett comparison videon..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

många vill ha halo 3, inte jag. att den spelserien har blivit så jävla populär har jag svårt att förstå, men kul för microsoft.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Det jag tycker är synd är att pengarna går till dom rika snåljåparna på pyttemjuk!

Herr död häst, möt herr pisk


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

nja inte mer än Diablo2 som har sålts i över 15 miljoner exemplar

Medlem

många kiddies i usa.

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]

Skrivet av Tommy_h:

Det jag tycker är synd är att pengarna går till dom rika snåljåparna på pyttemjuk!

Herr död häst, möt herr pisk

Den där fatta inte jag!?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av FEvE:
Skrivet av redmac:

en miljon människor som saknar smak på bra spel

*flame shield activated*

Word!

knip eller skriv något vettigt!

ONTopic: bara jag som tycker spelet iaf i multi ser ut som 2:an...väldigt liten skillnad, och ja, jag har sett comparison videon..

Ere du som e schyssta klubben-arne.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av FEvE:
Skrivet av redmac:

en miljon människor som saknar smak på bra spel

*flame shield activated*

Word!

knip eller skriv något vettigt!

ONTopic: bara jag som tycker spelet iaf i multi ser ut som 2:an...väldigt liten skillnad, och ja, jag har sett comparison videon..

redmac fz ps3 fanboy

Medlem

många cs kids som har xbox


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Halo 3 kommer bli guld

Medlem
Skrivet av dcxs:
Skrivet av redmac:
Skrivet av FEvE:
Skrivet av redmac:

en miljon människor som saknar smak på bra spel

*flame shield activated*

Word!

knip eller skriv något vettigt!

ONTopic: bara jag som tycker spelet iaf i multi ser ut som 2:an...väldigt liten skillnad, och ja, jag har sett comparison videon..

redmac fz ps3 fanboy

nee, faktiskt inte, dock är jag mer positiv till ps3/wii än ms 360, men men, om det gör mig till en fanboy vet jag inte, ordet fanboy är för de som är fanatisk i något vilket jag inte är.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Inaktiv

Det är nu jag saknar min 360 hemma i Sverige :'(.
Får se om jag köper en amerikansk 360 för Halo 3.

Medlem

Vi såg ju hur omröstningen gick för det här... eeh... underskattade spelet.

Jag längtar tills det kommer. Jag köpte mitt Wii endast för att kunna lira Halo 3 på det.

Hardy-fawking-har-har!


signatur

// Peace

Medlem

[quote=redmac]en miljon människor som saknar bra spelsmak;)/quote]

knip eller skriv något vettigt!

Medlem

Haha 1 miljon människor som kommmer bli besvikna!
/hides
ONT: Varför är denna serie så hypad? Är det för att det var det första (?) fps som gick att köra någorlunda bra på konsol eller? Fattar inte hypen. Enlighten me!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

En miljon förbokningar, ja jösses. För min del sitter fortfarande besvikelsen och antiklimax från 1:an i så hårt att jag knappast väntar mig något mer än ett mediokert dussinspel, måhända med småtrevlig grafik.

Inaktiv

Det är väl bara för er att acceptera faktan!

"en miljon människor som saknar bra spelsmak;)
*flame shield activated*"

Kanske du som borde skriva någe vettigt redmac..?

Medlem

[quote=Twitch]

Skrivet av redmac:

en miljon människor som saknar bra spelsmak;)/quote]

knip eller skriv något vettigt!

det är vettigt då det är ONTOPIC, det är SKILLNAD!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ett Action FPS med halos CO-OP stöd, och genomgående kaliber får man leta efter. Haft grymt kul med polarna med båda halo spelen. vilket är mycket hedersvärt omdömme.


signatur

P.L.U.R

Flakmonkey

Jag kommer vara en av de som förbokat Halo 3... kanske någon av samlarutgåvorna ^^

Har själv försökt komma på vad det är med Halo som gör att jag gillar dem så mycket, men har svårt att komma på något entydigt svar. Det gör egentligen inte någonting bäst, utan en massa saker väldigt bra. Det har ju aldrig haft bäst grafik (vilket tycks vara prioritet för ett för många när det gäller just FPS med tanke på hur hypat Crysis är), inte roligast bandesign, etc etc...

Jag förmodar att det har att göra med det faktum att jag faktiskt bryr mig om vad som händer i spelet. Nu är jag en sucker för sci-fi och sugs troligen lättare in i det tack vare det, men jag vill veta vad som kommer att hända och det kan jag inte säga om många FPS.

När Halo 3 kommer ska iaf jag och min bror lira igenom ettan, tvåan och trean i ett svep... ska bli sköj som fan ^^

Medlem

Tror på Halo 3.
1an var en besvikelse till PC 2an var rätt kul på xbox speciellt coop.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Orkar inte bry mig om spel som dom konverterar till ett skit PC spel 2 år efter att spelets släppts på konsoll.. skit Halo (respekt till er alla konsoll kramare.. men det suger faktist på PC).


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Jag hade mycket kul med Halo 1 och 2 i single player, så 3:an är ett givet köp.

12
Skriv svar