F.E.A.R. Perseus Mandate-trailer

Robot
Medlem
F.E.A.R. Perseus Mandate-trailer

håret reser sig i röven bara jag ser dendär filmen FEAR var bra, lite enformigt stundvis, expansionen var många gånger bättre, hoppas det fortsätter i den stilen med denna exp

Medlem

Orka med alla dessa jäkla monster!

Medlem

känns VÄLDIGT "b" ....synd, de borde ha slutat efter orginalet....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

första expansionen var ju GULD ju

Medlem

Sämsta trailern någonsin.
Fjantig röst och bara en massa gibbande. Säger ju ingenting om hur spelet är


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Sämsta trailern någonsin.
Fjantig röst och bara en massa gibbande. Säger ju ingenting om hur spelet är

Spelet är ju så

Medlem

"New Weapons" - jo tack, nya vapenmodeller med gamla vapenljud... Synd då den senaste exp gillades.

Medlem

Precis, hur jobbigt kan det vara att skapa nya ljud. Dessutom så är det fortfarande så att granaten från granatkastaren åker ut i sidled

Medlem

Gött.


signatur

// Peace

Inaktiv

FEAR var ett helt okej spel som jag tyckte blev aningen trist pga av miljöerna men det funkade pga av schysst action, första exp paketet var väl helt okej också men nu börjar det ju bara kännas uttjatat.

Medlem
Skrivet av 46and2:

FEAR var ett helt okej spel som jag tyckte blev aningen trist pga av miljöerna men det funkade pga av schysst action, första exp paketet var väl helt okej också men nu börjar det ju bara kännas uttjatat.

Precis!...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Tycker FEAR funkade fint och har klarat det och extraction point men jag tycker mer det blev lite som i Max Payne.

En enda slowmotion-fest. Om man inte använde "reflexes" så var man toast.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Skräckbiten i FEAR har i alla fall aldrig fungerat för mig, så som renodlat skjutarspel i bättre mer intressanta miljöer skulle göra spelet toppen.

Medlem

är den andra fear expansionen också stand alone?

Medlem
Skrivet av Pooslice:

är den andra fear expansionen också stand alone?

stog så i trailern.

Inaktiv

Jag tycker Extraction Point är grymt bra, fast det var för lätt på easy

1
Skriv svar