Dual Shock 3 släpps i oktober?

Robot
Inaktiv
Dual Shock 3 släpps i oktober?

Baah, så dumt av dom att ta bort skiten från första början.
Det är bra att den kommer ut iaf.

Det bästa vore om dom gjorde så att man kan byta ut sina six-axis kontroller till en dualshock 3 med kanske en hundring emellan, men det lär inte hända.

Inaktiv

Bra gjort, tur att man inte han köpa en extra ps3 kontroll. Hoppas den nya kontrollen blir bra.

Medlem

six-axis höll inte länge, varken som kontroll eller namn.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

nej dags för omdesign, ligger inte skönt i mångas händer

Inaktiv
Skrivet av solxe:

Det bästa vore om dom gjorde så att man kan byta ut sina six-axis kontroller till en dualshock 3 med kanske en hundring emellan, men det lär inte hända.

Det kan man hoppas på ja men troligheten? 0%


signatur

The Piano Has Been Drinking

Medlem

Skiter helt i dualshock.. saknar inte ett dugg
Sixaxis är helt klart skönaste kontrollen jag nånsin spelat med

Inaktiv
Skrivet av darkreijo:

Skiter helt i dualshock.. saknar inte ett dugg
Sixaxis är helt klart skönaste kontrollen jag nånsin spelat med

den känns ju som om den vore uthuggen ur trä med ett stämjärn...var är de runda sköna formerna? de konvexa analoga pekfingerknapparna är ju värdelösa...man glider ju av dem hela tiden. tacka vet jag 360-kontrollen

Inaktiv
Skrivet av darkreijo:

Skiter helt i dualshock.. saknar inte ett dugg
Sixaxis är helt klart skönaste kontrollen jag nånsin spelat med

agreed!

Inaktiv

håller fan med, ser inget som helst fel i six-axis men som någon sa så var det ju bra att man inte köpt extra kontroll än så kan man hugga en sån här istället


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Ja jag håller med ovanstående att PS(X) kontrollens analoga spakar är dom absolut sämsta som har existerat. Jag avskyr kontrollern om man ska spela analogt. Däremot är den instället bäst när det kommer till digitalt spelande....

Medlem

Klart det är ett plus med skakfunktion, men tycker Sixaxis redan nu är en ypperlig kontroll.


signatur
Medlem

Ursäkta om jag e lite trög idag, men ska dom ta bort siaxis eller ska man inte både få dualshock samt siaxis tillsammans? om så är fallet blir inte alla nöjda? Jag personligen gillar dualshock när det kommer till sin rätt, som i tex Amplitude. Och siaxis kontrollen ser intresant ut i GRAW 2.

Medlem

Pah! Jag vill ha Bananen.

Både Sixaxis och Dual Shock 1-2 är skrot rakt igenom.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av solxe:

Baah, så dumt av dom att ta bort skiten från första början.
Det är bra att den kommer ut iaf.

De tog inte bort någonting, de vägrade bara att betala för rättigheterna till att ha det tills nyligen.

Medlem

tycker att PS kontrollen alltid har funkat ...
Visst kan det finnas skönare kontroller ,,, Som min Mx 550 mus ..
Men alldrig att jag har fattat den som obekväm ... Däremot så tycker jag faktis att analogspakarna inte e bra på en enda kontroll jag har testat .. alla har för korta axlar .. man har så svårt att få in en jämn och fin sväng med dem ... + att välldigt få har ett stabilt tummgrepp ... ofta man har halkat te


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Nice, ska lätt köpas

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

tycker att PS kontrollen alltid har funkat ...
Visst kan det finnas skönare kontroller ,,, Som min Mx 550 mus ..
Men alldrig att jag har fattat den som obekväm ... Däremot så tycker jag faktis att analogspakarna inte e bra på en enda kontroll jag har testat .. alla har för korta axlar .. man har så svårt att få in en jämn och fin sväng med dem ... + att välldigt få har ett stabilt tummgrepp ... ofta man har halkat te

Jag håller med fullständigt i med att alla analoga spakar till alla kontroller är fan skit. Jag har en ide om att man skulle ge dom analoga spakarna forcefeedback det skulle vara lite sweet, fast hur det ska gå till har jag ingen aning om??? Haha

Fick precis en annan idé om att man låser fast tummen på den analoga spaken, jag menar då halkar man inte av med tummen så att säga

1
Skriv svar