Crazy Machines II filmat och fotat

Robot
Medlem
Crazy Machines II filmat och fotat

Haha.. TIM all over again. Iofs ett väldigt underhållande spel, men jag börjar minst sagt bli trött på all blur i alla såna här småspel.
Det där kul-spelet där man var en kula som skulle rulla runt vars demo jag spelade för ett tag sedan led också av denna eviga suddighet.
Nu när skärmarna blivit så skarpa, måste man sudda till det då eller?

Btw, ingen annan än jag som reagerade på den där gubben som studsade på fjädrarna? Crazy physics indeed! inte ett dugg realistiskt. =(

Medlem

aah, ett nytt TIM kan bli kul

Medlem

såg kul ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"Om du blir sugen på att pröva på spelet efter att ha sett filmen och studerat de medföljande bilderna kan du trösta dig med att du kommer behöva vänta alltför länge, spelet ska nämligen släppas innan 2007 är till ända."

Hmm.

Medlem

Har spelat Crazy Machines 1, och även om det inte är riktigt lika kul som Tim, så har det sina stunder.

Hoppas tvåan blir ännu bättre

Medlem
Skrivet av Joavels:

"Om du blir sugen på att pröva på spelet efter att ha sett filmen och studerat de medföljande bilderna kan du trösta dig med att du kommer behöva vänta alltför länge, spelet ska nämligen släppas innan 2007 är till ända."

Hmm.

hehe jag håller med dig, lite synd att språket som används på den här sidan inte är riktigt korrekt, sjukt mycket meningsbyggnadsfel och annat krånglande med språket, får läsa om vissa meningar 3 ggr innan man fattar vad som står

Inaktiv

Hehe, kom också och tänka på TIM..
Detta måste jag nog prova!!

Inaktiv

Ser lite småkul ut.

1
Skriv svar