Bildregn från Eternal Sonata

Robot
Medlem
Bildregn från Eternal Sonata

verkar ju inte så jävla roligt

Medlem

Hade gärna köpt ett jRPG på 360 om de bara ändrade på hur figurerna ser ut; ta bort alla kids och inför lite mer "vuxna" hjältar a'la FF7 el. FF8... Men men, jag får väl vänta ett tag på det eller köpa en PS3 och lajja Final Fantasy XII-FF XIII:D


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Hade gärna köpt ett jRPG på 360 om de bara ändrade på hur figurerna ser ut; ta bort alla kids och inför lite mer "vuxna" hjältar a'la FF7 el. FF8... Men men, jag får väl vänta ett tag på det eller köpa en PS3 och lajja Final Fantasy XII-FF XIII:D

Du har ju #Lost Odyssey som kommer till 360, vilket inte är så "barnsligt".

Själv tycker jag att det här ser oerhört intressant ut. Förstår inte varför allting måste vara så seriöst och "vuxet". Handligen är verkligen "egen" och verkar minst sagt väldigt intressant. Jag tycker även att både stridssystemet och designen på spelet är något fruktansvärt härliga. Atmosfären känns verkligen sprakande!

Ser fram emot det här väldigt mycket. Det enda problemet är väl om Lost Odyssey skulle släppas ungefär samtidigt, då blir det svårt att välja vilket som ska inhandlas först.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

tycker det ser sjukt kul ut!

Medlem

Jag har sett framemot det här spelet ett tag, men då har det inte verkat som det kommer till sverige. Säg att det ändrats?!

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Jag har sett framemot det här spelet ett tag, men då har det inte verkat som det kommer till sverige. Säg att det ändrats?!

Det släpptes den 14:e juni i Japan, är tänkt att släppas den 19:e september i USA och Kanada och det förväntas komma till Europa innan slutet av året.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar