Command & Conquer 3: Kane's Wrath-trailer

Robot
Medlem
Command & Conquer 3: Kane's Wrath-trailer

Nice trailer och ohh läskigt när han sa Cabal was only the begging hehe ska bli intressant och se hur dem nya enheterna funkar o påverkar gameplayet.

Medlem

Jo nice trailer, dock lite B att dom använde musik från red alert 2.

Medlem

Inte B alls. Den musiken äger ju.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Kane lives in death

Hoppas vi får se Mammoth Mk. II igen. Och Titans! JAG VILL HA TITANS! :\

Medlem
Skrivet av Lord Ahriman:

Kane lives in death

Hoppas vi får se Mammoth Mk. II igen. Och Titans! JAG VILL HA TITANS! :\

WORD!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Visst är det kul med nya grejer, men det är så typiskt EA >_<

De planerar ju sånt här, släpper vanilla version med standard grejer sen släpper dem expansion efter expansion med nya enheter/byggnader och så vidare för att kunna mjölka ännu mer pengar..

Men visst ser jag fram emot det oavsett mjölkning


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Visst är det kul med nya grejer, men det är så typiskt EA >_<

De planerar ju sånt här, släpper vanilla version med standard grejer sen släpper dem expansion efter expansion med nya enheter/byggnader och så vidare för att kunna mjölka ännu mer pengar..

Men visst ser jag fram emot det oavsett mjölkning

Håller med, dock så är det ju inte direkt några sims 2 expansioner med enbart samma prylar fast ny utforming, här lär vi antagligen få se fram emot nya fordon, enheter, filmer, campains osv. Dessutom så håller ju expansioner liv i ett spel längre. Samt så är det ju ibland så att expansionen blir bättre än orginalet, tyckte själv att RA2 Yuri' Revenge var roligare än orginalet.:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Westwood gjorde expansion packs till de tre C&C spel de hann släppa innan EA kom med i bilden, nu känns det som om det är en självklarhet att C&Cspel ska ha expansion packs.

PEACE THROUGH POWER......Kane RULEZ


signatur
1
Skriv svar