CliffyB om Gears of War till pc

Robot
Medlem
CliffyB om Gears of War till pc

hoppas de anpassat gameplayet till pc också.. dvs inget handkontroll-utvecklat springochtaskydd-skjut, utan snabbare och mer actionfyllt ála PC. vill inte ha nå jämrans lir där man känner sig helt begränsad..

Medlem

Hela gears of war upplägg är att ta skydd så tvivlar på att de tar bort det

Medlem

Som MugiMugi, och personligen gillar jag det upplägget, det är mer realistisk att behöva skydda sig själv, I like!

Medlem

känns rätt meningslöst att behöva ta skydd när både du och fienden tål orealistiskt myckett

Skrivet av Katana:

känns rätt meningslöst att behöva ta skydd när både du och fienden tål orealistiskt myckett

Spelet lär naturligtvis balanseras för att ha en rimlig svårighetsgrad på PC.
Jag tror dock knappast det kommer att ske genom att man tar bort en av gameplayets huvudkomponenter...

Medlem

Epic är inte helt genomruttna iaf! Det är bra att de tar med extrabanor till PC-upplagan.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

ptr
Medlem

frågan är om man kommer se några förbannad xbox-kontroller osv som i Lost Planet.....

Medlem
Skrivet av Katana:

känns rätt meningslöst att behöva ta skydd när både du och fienden tål orealistiskt myckett

Kör på Insane så tål du inte speciellt mycket. Utan skydd är du toast.

R6 Vegas* och Gears of War har gjort mig grymt bortskämd när det gäller eldstrider i shooters. Eldstrider i spel där man använder skydd hela tiden blir så grymt mycket bättre. Gif moar!

* Sen att spelet/Spelen hade andra irriterande saker gör inte eldstriderna i spelet sämre.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

gärna skydd, men då ska man inte se runt dom hela jävla tiden.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av skribb:

Epic är inte helt genomruttna iaf! Det är bra att de tar med extrabanor till PC-upplagan.

Helt genomruttna? vad har dom gjort för ont?

1
Skriv svar