Stranglehold-demo släppt

Robot
Medlem
Stranglehold-demo släppt

jösses 2gb ? har läst att du inte kan ändra ens upplösning eller kontroller i demot.. fattar inte varför det är så stort i pc versionen för.. på konsollerna var demot bara dryga 1gb och det är säkert samma bana som är väldigt kort..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jösses 2gb ? har läst att du inte kan ändra ens upplösning eller kontroller i demot.. fattar inte varför det är så stort i pc versionen för.. på konsollerna var demot bara dryga 1gb och det är säkert samma bana som är väldigt kort..

Blir snart som på konsoler att man inte behöver ställa in något bara i med skivan och spela.

Medlem

Behövs fler som delar ut på torrent.

Medlem

3,5 mbit/sek via http, nice! fz har fin banbredd


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

3,5 mbit/sek via http, nice! fz har fin banbredd

Du skulle hjälpt till på torrenten istället.

Medlem

Det finns en UK-version att hämta på gameswelt också:

http://gameswelt.de/pc/news/topnews_detail.php?item_id=68426

Har inte hunnit testa än så jag vet inte om det är någon skillnad...

Medlem
Skrivet av NisseHult:

Det finns en UK-version att hämta på gameswelt också:

http://gameswelt.de/pc/news/topnews_detail.php?item_id=68426

Har inte hunnit testa än så jag vet inte om det är någon skillnad...

De bryter säkert på brittiska.

Medlem
Skrivet av mazk0:
Skrivet av redmac:

3,5 mbit/sek via http, nice! fz har fin banbredd

Du skulle hjälpt till på torrenten istället.

kan hjälpa till när jag fått ned demot.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Redaktör
Skrivet av SWEBarb:

jösses 2gb ? har läst att du inte kan ändra ens upplösning eller kontroller i demot..

Jag installerar nu, återkommer med rapport om det.

Vet inte vad det är för skillnad mellan UK och US, om någon alls. Förhoppningsvis handlar det bara om nåt klantarsle som råkat byta namn på filen...


signatur
Medlem

Ska bli intressant att testa.

Medlem

Oooohh *laddar ner*

Medlem

Bitttorrent? Aldrig fler än två likadana konsonanter efter varandra!

Btw, bittorrent FTW!!!

Medlem

fy fan lär ju lagga som faen xD

Medlem

Oh coolt, har hört att det liknar Max Payne och det var ju grymt

*EDIT* Man kan inte ändra upplösning eller kontroller men det gjorde inte så mycket, såg bra ut på min dator och jag har 4400+ X2, 2g ram, X1800XT. Flöt på riktigt fint också. Plus att det var skit roligt

Redaktör
Skrivet av SWEBarb:

jösses 2gb ? har läst att du inte kan ändra ens upplösning eller kontroller i demot..

Uppdatering: does not compute. Skärmen "slår på och av", nåt mer än så händer inte. Så nåt knas är det allt...

Skrivet av kabex:

Bitttorrent? Aldrig fler än två likadana konsonanter efter varandra

Korrekt. Skyller på mitt trådlösa tangentbord, skyfflar ut en extra bokstav lite då och då. Borde kanske byta... Fint att du har ögonen på oss i alla fall.


signatur
Medlem

USCH!!! Vilket extremt dåligt demo. Hoppas verkligen inte hela spelet är som demot. 110% konsolportning, inga grafikinställningar. Spelet känns allmänt låst för att vara ett PC-spel. Detta spel hör hemma på konsoll och ingen annan stans !!!

Redaktör

Ni som slangar bittorrenten, får ni nån fart? (Nyfiken.)


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Ni som slangar bittorrenten, får ni nån fart? (Nyfiken.)

Var lite folk i början men nu maxar det min lina. Dock seedar jag bara för har laddat klart.

Medlem

Går iaf. i ca 2500 kBps från FZs server vilket är helt ok för mig.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Ni som slangar bittorrenten, får ni nån fart? (Nyfiken.)

Jadå, 800kb/s av 800kb/s >.>

Redaktör
Skrivet av mazk0:
Skrivet av Tompa:

Ni som slangar bittorrenten, får ni nån fart? (Nyfiken.)

Var lite folk i början men nu maxar det min lina. Dock seedar jag bara för har laddat klart.

Skrivet av Petah:

Jadå, 800kb/s av 800kb/s >.>

Härliga hallon!


signatur
Medlem

1.3mb/sek genom torrenten


signatur

tjenare!

Medlem

**************VARNING*******************

När du väl har startar demot så måste du vara medveten om att du ska stå ut med en gigantiskt lång reklamvideo när du ska avsluta demot. Går ej att komma förbi förutom att trycka ctrl,alt, del och tvinga programmet att sluta. MYCKET FRUSTRERANDE. Videon tar aldrig slut, jag lovar det känns så.

btw. riktigt sunkigt spel, så otroligt förstört av konsol konverteringen. mycket tråkigt. jag längtar fruktansvärt mycket efter max payne 3!

******************VARNING***************


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

fyfaroa vad detta spel måste kräva , har dual core processor 2 gb ram nvidia geforce 7600 gt o spelet laggar sönder :< synd , för jag ville verkligen testa det , fick springa runt o hoppa o skjuta på laggande gubbar , inget kul ...

Medlem

inga kudos för tips?

Medlem

Lägg till detta i genvägen för att köra med valfri upplösning:

-ResX=1680 -ResY=1050

I mitt exempel blir upplösningen 1680x1050

Och ta bort intro_attract-loop.bik i movies folderna för att slippa den jobbiga 3-minuters filmen

Medlem
Skrivet av mangler:

Lägg till detta i genvägen för att köra med valfri upplösning:

-ResX=1680 -ResY=1050

I mitt exempel blir upplösningen 1680x1050

Och ta bort intro_attract-loop.bik i movies folderna för att slippa den jobbiga 3-minuters filmen

man får tacka! det underlättar mina nerver iaf


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Skitballt spel ju

Medlem
Skrivet av b3TTy:

USCH!!! Vilket extremt dåligt demo. Hoppas verkligen inte hela spelet är som demot. 110% konsolportning, inga grafikinställningar.

Njae, själva spelet som sådant tyckte jag var riktigt bra! Många saker man kunde skjuta sönder! Skoj!

Och stort plus för att det gick att köra t o m på min häckiga gamla burk!

Men i övrigt håller jag med. Många förväntade inställningsmöjligheter saknades och mycket "konsol"-look-and-feel...

Ska man döma av det här så bör de helst jobba en hel del till på PC-versionen innan den släpps.

Och så kanske även se över läppsynkningen i filmsekvenserna...

PS. Körde UK-versionen. Man fick välja språk vid installationen. Så den är iaf inte samma som US-versionen.

Skriv svar