Bakom kulisserna på World in Conflict

Robot
Medlem
Bakom kulisserna på World in Conflict

Jag vill ha spelet nu

Medlem
Skrivet av Lord Ahriman:

Jag vill ha spelet nu

Medlem

Fick 9.3 av IGN inte illa!

Inaktiv

Inte bara snygg grafik, allting är ju enormt coolt uppbyggt. Fast, ett litet problem. Det ser svårt ut...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Sjukt skoj spel, kommer bli många sena nätter med detta


signatur
Inaktiv

Måste erkänna en sak dock, det är svårt att inte älska musikvalet i deras videos. 8)

Inaktiv

Bästa spelet i år och det bästa RTS spelert sen WC3 e min uppfattning iaf och det säger inte lite om hur grymt det här spelet verkligen är

Alla borde iaf ge det en chans

Inaktiv

Ja, efter att ha spelat lite teamplay i betan så kan jag inte låta bli att älska det här spelet. Längtar.. :/

Medlem

Spelade betan som var grymt bra! Enda dåliga var antalet olika typer av enehter, skulle vart skoj med ett par till.

Någon som kan vara snäll och berätta vad låten i trailern heter?

Medlem

Det här spelet kommer bli årets spel IMO.

Skrivet av orvar112:

Spelade betan som var grymt bra! Enda dåliga var antalet olika typer av enehter, skulle vart skoj med ett par till.

Någon som kan vara snäll och berätta vad låten i trailern heter?

Menar du det underbara låtvalet i början och slutet så är det 80-talslåten 'Everybody wants to rule the world' av Tears for Fears, ett av världens bästa band.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av Mellanare:

Det här spelet kommer bli årets spel IMO.

Skrivet av orvar112:

Spelade betan som var grymt bra! Enda dåliga var antalet olika typer av enehter, skulle vart skoj med ett par till.

Någon som kan vara snäll och berätta vad låten i trailern heter?

Menar du det underbara låtvalet i början och slutet så är det 80-talslåten 'Everybody wants to rule the world' av Tears for Fears, ett av världens bästa band.

Tackar

Blir nog ett köp

Medlem

Snart dimper det ner i brevlådan


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Toro:

Snart dimper det ner i brevlådan

Tror alla planerade helgaktiviteter blir avbokade

Medlem

Imorgon är man ägare av en bit av Berlinmuren och ett av världens bästa spel. Jag hade rent förbokat och betalat preorder edition eftersom Massive var så sega med att gå ut med nyheten om Collector's Edition. Dessutom får man bonusar i Preorder Edition som man inte får i Collector's Edition. Därför blev det att beställa båda. 8)

Kommer dock sälja vanliga åt en polare för ett specialpris. ^^

Medlem

Fick 9,5 av Gamespot, det är inte många spel som får så högt.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Imorgon är man ägare av en bit av Berlinmuren och ett av världens bästa spel. Jag hade rent förbokat och betalat preorder edition eftersom Massive var så sega med att gå ut med nyheten om Collector's Edition. Dessutom får man bonusar i Preorder Edition som man inte får i Collector's Edition. Därför blev det att beställa båda. 8)

Kommer dock sälja vanliga åt en polare för ett specialpris. ^^

Vad får du i preorder som du inte får i Collectors?

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Mikaelh:

Imorgon är man ägare av en bit av Berlinmuren och ett av världens bästa spel. Jag hade rent förbokat och betalat preorder edition eftersom Massive var så sega med att gå ut med nyheten om Collector's Edition. Dessutom får man bonusar i Preorder Edition som man inte får i Collector's Edition. Därför blev det att beställa båda. 8)

Kommer dock sälja vanliga åt en polare för ett specialpris. ^^

Vad får du i preorder som du inte får i Collectors?

Tillgång till betan, en dokumentär om Berlinmuren (inte samma som i CE) och en unik medalj i spelet. Fick man, erbjudandet är nämligen över - förstås.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Mikaelh:

Imorgon är man ägare av en bit av Berlinmuren och ett av världens bästa spel. Jag hade rent förbokat och betalat preorder edition eftersom Massive var så sega med att gå ut med nyheten om Collector's Edition. Dessutom får man bonusar i Preorder Edition som man inte får i Collector's Edition. Därför blev det att beställa båda. 8)

Kommer dock sälja vanliga åt en polare för ett specialpris. ^^

Vad får du i preorder som du inte får i Collectors?

Tillgång till betan, en dokumentär om Berlinmuren (inte samma som i CE) och en unik medalj i spelet. Fick man, erbjudandet är nämligen över - förstås.

Ah... jo den medaljen har jag nog redan
Här har du min profil...
http://www.massgate.net/profile.php?0,8

1
Skriv svar