BMW M3 Challenge - gratis racinglir

Robot
Medlem
BMW M3 Challenge - gratis racinglir

Aah, BMW som är mitt favvomärke.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Måste.. köpa.. en.. sprillans.. BMW....

Har svårt att tro att ett spel ska övertyga folk att lägga ut en halv miljon på en bil.

Inaktiv

my toyota is fantastic.


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

my toyota is fantastic.

No it is not:D Ska testa spelet med ratt nu!!

Medlem

Lika underhållande som Volvo V40 (rätta mig någon)-racing när det kom.
Spelat det i 10 minuter, lessnat och avinstallerat...

Kommer dock säkerligen installera det igen : /

Medlem
Skrivet av asker:

Måste.. köpa.. en.. sprillans.. BMW....

Har svårt att tro att ett spel ska övertyga folk att lägga ut en halv miljon på en bil.

nej, troligen inte, men det stärker deras varumärke (om spelet är bra* vill säga).

* sen har ju olika målgrupper olika perspektiv på vad som är bra eller inte, en spelnörd på 16 år har ju säkerligen inte samma syn på vad ett bra spel är som t.ex. en pizzabagare eller en gammal gubbe med 1 mille över på banken hehe


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:
Skrivet av asker:

Måste.. köpa.. en.. sprillans.. BMW....

Har svårt att tro att ett spel ska övertyga folk att lägga ut en halv miljon på en bil.

nej, troligen inte, men det stärker deras varumärke (om spelet är bra* vill säga).

* sen har ju olika målgrupper olika perspektiv på vad som är bra eller inte, en spelnörd på 16 år har ju säkerligen inte samma syn på vad ett bra spel är som t.ex. en pizzabagare eller en gammal gubbe med 1 mille över på banken hehe

Hade jag haft en mille över på banken hade jag knappast suttit här och spelat spel. hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Några som testat? Antar att det inte finns något online-läge?

Medlem
Skrivet av Maloken:

Några som testat? Antar att det inte finns något online-läge?

Skrivet av NYHETEN KOPPLAD TILL TRÅDEN DU POSTAR I:

Fyra spelformer och spel såväl ensam som över nätet ingår.

Medlem

Efter att ha testat måste jag säga att det ärväl rätt ok för att vara ett gratislir. Svårkört med t-bordet. har inte testat med min ratt än dock!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Ja det här spelet är ju inte ett arkadlir direkt (men finns ju hjälpmedel såsom 2 steg av traction control samt DSC "dynamic stability control" som hjälp om man kör med t-bord. Finns även mouse steering om man vill ha mjukare styrning. Men det här spelet ska köras med ratt enligt mig (funkar ok även med en bra gamepad där man kan ha analog gas/broms)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Det var ju riktigt riktigt bra. Det var ju detta spelet de använde för att promota nya M3:an. De byggde en hel simulator för detta. Bygger ju på Simbins motor med. Ni som gillar realistiska bilspel såsom GTR mm borde testa detta. Det gårt att åka brett och bilen känns verkligen tung med. Ska plocka fram G25:an snart. Mycket nöje.

Medlem

Ska visst gå att lägga över "bil-filerna" till GTR och köra den där på alla banor.

Medlem

Det är ju precis som GTR2. Samma motor! Fan va kul det var, aktiverade mus styrning och driftade lite!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Efter att ha testat måste jag säga att det ärväl rätt ok för att vara ett gratislir. Svårkört med t-bordet. har inte testat med min ratt än dock!

Ajdå, så som tangentbordsförare förlorar man på detta... Fast kan inte sluta undra hur det är och hur fett är det inte med armar och ratt och på det tilltalande grafik.
Muuuåååste testa lite ändå. :>

Medlem

V8 i all ära men den gamla 6:an i den förra M3:an lät bättre imo.
Hade jag köpt en M3:a så hade jag köpt den med den kommande M-DCT lådan, fast iof har man så mycket pengar att lägga på en BMW 3-serie så hade jag nog köpt en Porsche i stället :P.
Synd att de inte slängde in M5, M6, Z4 Roadster eller kanske tom 130i i spelet...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Missar jag något eller? tog bort allt tjafs abs tc dsc petar i 1and och koppas att den ska släppa lite skönt i kruvan Meh nä trött som en traktor orkar ju inte ens släppa på 2 då dör skiten och på rakan så hinner jag inte ens läga i 5 innan det är S kurva så va fasen ska man med 6 växlad låda till när det sitter en så trött moter under huven

Medlem

Var helt ok spel detta.. grattis är gott.. synd bara att jag inte fick forcefeedbacken att sätta igång :/

Medlem

BMW är Överreklamerat. har en 7 serie med V8 och 325 med 6a, sure dom går bra, men min SAAB "Viggen" kickar skiten ur allt, 340 Hk med turbo . . .

Svenrikanska bilar är inte fel!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av darkfate:

Missar jag något eller? tog bort allt tjafs abs tc dsc petar i 1and och koppas att den ska släppa lite skönt i kruvan Meh nä trött som en traktor orkar ju inte ens släppa på 2 då dör skiten och på rakan så hinner jag inte ens läga i 5 innan det är S kurva så va fasen ska man med 6 växlad låda till när det sitter en så trött moter under huven

Fan har du gjort? min BMW är skitpigg, jag slänger i tvåan precis innan en kurva, gasar upp till 6-7k varv, svänger till lite på ratten och vips drifting like hell! På ettan spinner man ju loss hela tiden....

Kör med MUS så du får grymma sväng egenskaper!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Faen vad mycket understyrning det var på kärran, kör utan driving aids...

Medlem
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

BMW är Överreklamerat. har en 7 serie med V8 och 325 med 6a, sure dom går bra, men min SAAB "Viggen" kickar skiten ur allt, 340 Hk med turbo . . .

Svenrikanska bilar är inte fel!

Jo för det går ju att jämföra en 340hk saab med en 325 (säkert e36 också) med typ 170hk.. Sen att m3an kör skiten ur din saab är en annan sak. Förresten hur många gånger har du fått byta låda?

Medlem

Som den hopplösa BMW-fanboy man är måste man ju pröva det...:>

Pansarknekt

Inget LFS det här men menylåten var extremt grym tycker jag.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

LFS? LOL, jaja nog om det pesset....

Om man ska få något utav det här PR jippot tar man skiten och smyger in den i GTR2, fixar ny fysik på bilen så den blir lite mer racebetonad och har kul den vägen.
Ljudet till denna är oxo bra substitut till Audi RS4 modden för GTR2 som har sugljud... inte för att en RS4 låter som en M3:a, men M3-ljudet funkar iaf mycket bättre än det befinliga.

1
Skriv svar