Saints Row 2 bekräftat

Robot
Medlem
Saints Row 2 bekräftat


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Gillade ettan rejält, ser fram emot det här, o co-op är ju aldrig fel

Inaktiv

hoppas detta blir bättre. Första delen sög ju stenhård balle!

Medlem

Trevligt med co-op

Medlem

Co-op i ett sånt öppet spel låter grymt intressant.

Inaktiv

fick aldrig lirat första saints row mest för att 360n hängde sig hela tiden med det spelet.

var nog fel på den dvd skivan,
är det värt att skaffa det igen ?

för det borde vara rätt så billigt nu och det pyttelilla man kunde lira verkade kul.

Medlem

1an var hellt klart superb. SR2 och coperative det finns en gud iaf. Dags att fölga utveklingen av det spelet nudå.

PS.
Den som sa att det hängde sig. Se till att rensa cachen innan du spelar. Spelet är känsligt iaf det det funka för mig. Hellt klart super nice spel.

Medlem

Ettan var helt klart ett bra spel men det saknade det där lilla extra. Det var värt de 450kr jag betalade, men jag skulle nog inte ha lagt ut speciellt mycket mer på det.

Glad att höra att tvåan blir lite mörkare, det var något jag saknade i ettan. Kan mycket väl hamna i spelhyllan, men blir nog inget köp på releasen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

fick aldrig lirat första saints row mest för att 360n hängde sig hela tiden med det spelet.

var nog fel på den dvd skivan,
är det värt att skaffa det igen ?

för det borde vara rätt så billigt nu och det pyttelilla man kunde lira verkade kul.

ja skaffa:up:


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Måste bara säga det: OLD!

Medlem
Skrivet av dcxs:

Måste bara säga det: OLD!

Old? THQ bekräftade det i måndags så jag skulle knappast kalla det gamla nyheter. Om du nu redan visste om det kunde du väl ha skickat in ett nyhetstips istället för att klaga?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Äh.. GTA IV räcker

Medlem

gött! jag gillade också ettan som fan

Medlem

1an sög rakt av. Hoppas de lyckas bättre nu.

Inaktiv
Skrivet av 3degs:

1an var hellt klart superb. SR2 och coperative det finns en gud iaf. Dags att fölga utveklingen av det spelet nudå.

PS.
Den som sa att det hängde sig. Se till att rensa cachen innan du spelar. Spelet är känsligt iaf det det funka för mig. Hellt klart super nice spel.

Funderade på att skaffa det för ett tag sen men det faktum att spelet inte flöt på (dålig fps/tearing) gjorde att jag inte köpte det. Var bara demot dåligt eller har hela spelet samma problem?
Kan bli intressant att se hur det går för spelet nu när GTA kommer ut på marknaden nästa år, 1:an hade ju fördelen med att många sa att det kan hålla en occupied tills GTA IV kommer ut.

Medlem

Men då!!! Sluta göra GTA kloner nu Voilition och gör FREESPACE 3!!! IM DYING FOR IT!!!

1
Skriv svar