F.E.A.R-expansion förglodd

Robot
Medlem
F.E.A.R-expansion förglodd

"In fact, the environments at the beginning of the game look almost identical to those in F.E.A.R, set in underground parking garages, darkened office buildings, and grayish corridors."

GAH!

Medlem

ah men vafan lärde dom sig inget i fear ? håller fullt med nivåerna var på tok för tråkiga var bara samma sak i princip mörkt å dystra trista korridorer å shit. Och att monolith gör inte denna expansion gör ju inte saken bättre blä.

Medlem

kollade på de 7 screenies, det första jag tänkte var "ihopslafsade maps" ...inga riktiga maps, det man ser är mest effekter (eld etc)...såg verkligen trist ut. en glödlampa, ett räcke o kanske en tunna ..resten var golv, vägg, tak o bots + efx


signatur

Make a hole !

Medlem

Hoppas att de inte försöker att skrämma en denna gång.
Var rätt så patetiskt förra gången det begav sig.
Kartorna kommer de förhoppningsvis att fixa till.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Dom skrämde betydligt bättre i Extraction Point än i originalspelet, så jag hoppas gärna på mer förbättringar inom det!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

Sugig expansion till ett sugigt skitspel


signatur

e=mc2

Inaktiv

fasen, bara jag som tycker FEAr är ett riktigt kul spel eller ?
Båda MP och SP, jag blev skrämd ofta nog i sp jag, samma i extraction point med, jag tycker värkligen inte fear är ett skit spel..

+ snabbt
+ man lär sig fort
+ bra engine som fortfarande ser snyggt ut
+ bra känsla (aim osv)
+ OK story
+ Väldigt bra musik, spännande och scriptade events byggs upp riktigt bra

- Mörka banor
- För mycket inomhus
- För mycket av det samma

Jo det var ju några minus, fast inte så störande att man kan kalla fear ett skit spel ..


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Medlem

Om inte alla vapen var auto/burst så skulle det kännas MYCKE bättre för mig, men allt sprejande med allt utom hagelgevär och pistol kändes bara onödigt och jobbigt.. Tom raketer kommer tre och tre liksom? :s
Storyn var okej fast känns som de hade konsoler som förebild när de gjorde spelet eller nåt..

Inaktiv

Visst jag kan undvika att bli skrämd om jag:
-Slappnar av
-Skiter i handlingen
-Springer förbi allt
-Bryr mig inte
-inte intresserad
-leker Rambo

Då kan jag hålla med om att det är ett skitspel. Men man ska ju ta det lungt, smyga, lyssna så man kommer in i det, då bli det genast mer interssant.

Eller hur !?

Medlem

Vilka idioter.. FEAR kunde ju blivit riktigt bra om det haft bättre maps och dom tror istället det är något BRA?

Lådor x 242423 och mörka lagerlokaler och kontorslandskap är bland de absolut tråkigaste som finns. De kanske borde testa att gå utanför dörren och inspireras av nått annat..


signatur
Medlem

Visst var det mycket upprepningar med banorna i F.E.A.R men om man bortser från det så gillade jag verkligen spelet och jag tycker att spelet gjorde ett hyfsat jobb med att skrämma en också...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Agreed!

Att det var mörka maps, jag tror jag fått ändra föregående mening om det inte varit mörkt. Det är läskigt på natten, uuuuuuuuuuh!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

1
Skriv svar