Tresteg i Mario & Sonic filmat

Robot
Medlem
Tresteg i Mario & Sonic filmat

Ser faktiskt ut som att det skulle kunna bli bra. Får vänta och se.

Medlem

Alla ser så sjukt nöjda och glada ut på wiireklamen. Men man ser aldrig någon som har ont i armen nästa dag eller kastar Wiimoten in i Tvn.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Ser lite små roligt ut

Flakmonkey

Mjo, tycker det här ser lovande ut... har längtat efter ett sånt här sportspel sedan C64-tiden med Decathalon, Summer Games, Track n Field etc etc. Alltså sportspel där man var tvungen att anstränga sig lite och som kräver mer än bara timing... Om alla idrotter är lika roliga som tresteg verkar vara så kommer nog jag lira det här med både syskon och vänner ^^

Inaktiv

Hahaha, va coolt, man måste klappa igång publiken ^^

Medlem

Ogillar verkligen sådana här trailers, och något jag kommit att bli allergisk emot är det där jävla skakandet de har för springandet till exempel.
Å andra sidan kanske jag bara är bitter.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Åh vad jag stör mej på alla dessa glada människor.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Skitjobbigt att de alltid ska visa töntar som spelar.

Och då syftar jag inte på att de är töntar, utan att det är jobbigt när de hela tiden ska visa hur man spelar Wii.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Jag vill se pissarga målmedvetna människor som med högröda ansikten spelar, jag klarar inte fler puttinuttiga trailers.

1
Skriv svar