Fler Mass Effect-karaktärer filmade

Robot
Medlem
Fler Mass Effect-karaktärer filmade

Oooo vad jag längtar. November är för långt borta!
Kul "geni" i slutet, glad man blev när han däckade honom.

Medlem
Medlem

Har svårt att föreställa mig hur grymt bra det har kan bli!

Medlem

Galet snyggt är det iaf.
Hoppas att det kommer en PC version så att man får testa det.

Medlem

"Say good night Manuel" *smack*... Gud vad jag längtar, det här är en av de största anledningarna till att jag köpte en 360...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Paah, som ovanstående sagt, "en av de största anledningarna till att jag köpte en 360".
Samma här. \o/. Ser fram emot Mass Effect helt galet mycket.

Medlem

Heh... ju mer jag ser av det här desto besvinkare blir jag...

Karaktärerna har knappt några ansiktsanimationer alls, läkaren som berättar om varför hon gick med är helt känslolös. Likaså alien killen som snackar till sina trupper. Titta på HL2 (Episode 1 främst) och Alyx så har ni en karaktär som åtminstonde visar känslor större delen av tiden.

Animationen på knytnävsslaget på slutet såg riktigt beige ut också...

Synd att jag är så laddad inför det här spelet så jag antagligen skaffar en 360 för det iaf...

Jh
Medlem

Ja vad ska man säga.. jag verkligen längtar efter detta spel men det ser ju inte så imponerande ut.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Får väldigt starka KotOR vibbar av detta. Me likes.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

läkaren som berättar om varför hon gick med är helt känslolös.

Jag hörde då definitivt ett skratt i slutet av hennes segment... Hörde ju på henne att hon sa det med viss sarkasm (eller vad man nu ska säga).

Medlem

vsalt som fan atm >.

Medlem
Skrivet av xhosa:

vsalt som fan atm >.

va

Medlem

Rätt mycket dåliga röstskådespelare och animationerna när dom konverserade var ju inte heller särskilt bra.
Mass Effect kan bli ett spel som får mig att köpa en xbox360, men den här filmen var allt annat än imponerande, lite synd...

Inaktiv

Den enda dåliga röstskådespelaren jag hörde var möjligen ambassadören ifrån jorden och den enda dåliga animationen jag såg var den i slutet när shepherd slog "Manuel".

KoP
Medlem

Jeeezh.. vad många negativa vibbar det var här inne då..

Inaktiv

KoP .. de negativa vibbarna är från folk som spenderar tiden med att vifta bort små rosa stjärnor med Wii kontrollen.. Hoppas jag iallafall.

Mass effect är det spelet jag ser mest fram imot under hösten

Inaktiv
Skrivet av MaXMC:

Heh... ju mer jag ser av det här desto besvinkare blir jag...

Karaktärerna har knappt några ansiktsanimationer alls, läkaren som berättar om varför hon gick med är helt känslolös. Likaså alien killen som snackar till sina trupper. Titta på HL2 (Episode 1 främst) och Alyx så har ni en karaktär som åtminstonde visar känslor större delen av tiden.

Animationen på knytnävsslaget på slutet såg riktigt beige ut också...

Synd att jag är så laddad inför det här spelet så jag antagligen skaffar en 360 för det iaf...

Slaget såg ut som något från en Toy Story film :P. Nevertheless, ska nog köpa det så fort jag får iväg och tillbaka min xbox. (ringt dom 3 gånger, jämt fel på adressen) :evil:

1
Skriv svar