Virtua Fighter 5-demo släppt

Robot
Inaktiv
Virtua Fighter 5-demo släppt

Coolers. Blir att tanka direkt!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Vet inte riktigt vad jag tyckte om det, antingen var det bra eller så var det lite sisådär... Får spela igen och se om jag kan bestämma mig:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

måste testas

Inaktiv

Riktigt besviken måste jag säga... DOA 4 slår detta med hästlängder.

Medlem

Håller med beersgarden, svårt att tycka något direkt.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv

Så jäkla dåligt! var nog ett bland dem er frustrerande spelen jag kört. han ninja killen men vit dräkt och svartbälte (tror han hade det iaf) om man hukar sig och slår/sparkar på motståndaren kan den inte göra något, så jävla obalancerat.

Medlem

*Virtua Juggler 5-demo släppt

Så, fixat


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Soul Calibur slår det HÄR med hästlängder.
Segt och inte alls lika "lätt" att få till snygga och stilistiska strider som i Soul Calibur.

Usch!

Inaktiv
Skrivet av Swe.Stars:

Soul Calibur slår det HÄR med hästlängder.
Segt och inte alls lika "lätt" att få till snygga och stilistiska strider som i Soul Calibur.

Usch!

Men virtua fighter är mycket mer belönande i längden.. Är inte för inte som VF-serien rankas som den bästa fightingserien.

Inaktiv

Bäst och bäst... Beror väl på vad man vill ha ut av sina spel.

Vill man snabbt och enkelt kunna utföra flashiga attacker är Virtua Fighter INTE rätt spel. Vill man däremot ha ett spel där skicklighet verkligen belönas och en knapphamrare inte har en suck mot en erfaren spelare har man kommit rätt. Ur tävlingssynpunkt har jag svårt att tänka mig ett bättre fightingspel.

Medlem

Jag gillar det, handlar ju lite mer om finess och små men snygga kombinationer i jämförelse med de flesta andra fightingspel där man ska göra dunderkombos och skjuta någon 10 meter upp i luften.

Kanske blir ett köp begagnat


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar