Scene It? Lights, Camera, Action-trailer

Robot
Inaktiv
Scene It? Lights, Camera, Action-trailer

snarare "inspirerade" av sonys "buzz-spel"

Fast ni kanske menade trailern, som är lite lik nintendos trailers för wii

Medlem

Fy fan, lägg ner ms

Inaktiv

Borde ni inte nämna att det finns ett demo ute?

Fick klökningar av den reklamen, inget för mig.

Medlem

"Xbox 360 -- nu med lustgas."


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Såg verkligen inte kul ut, visst film frågor är roliga men detta verkade tråkigt.

Medlem

Vid min gud, det är ju Wii-livsstilsreklamerna rakt av. Eller kanske "This is living"? Fast 360 behöver verkligen lite roliga partyspel, istället för att bara använda all kraft till att rita upp blod och avsågade kroppsdelar. Fast det verkar ju bara vara popcornfilmer, ingen Bergman här inte.


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Inaktiv

Wow, årets sämsta spel på xbox 360? Och de där nya kontrollerna, tror de verkligen att jag kommer lägga ut pengar på 4 nya sådana där kontroller bara för att ha en större A-knapp?

Medlem

haha, ja det verkade ruggit töntigt!

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Wow, årets sämsta spel på xbox 360? Och de där nya kontrollerna, tror de verkligen att jag kommer lägga ut pengar på 4 nya sådana där kontroller bara för att ha en större A-knapp?

Det behöver du väl inte, de följer ju med spelet.

Medlem

Måste vara intressant att spela in sådna här reklamfilmer. Där alla ska ha roligt o skratta m.m.
Riktigt lökig reklamfilm.

Medlem

Är jag den ensam om att tycka att spelet verkar högintressant?
Helt klart värt ett inköp, även fast reklamen var riktigt såsig

Medlem
Skrivet av vajn:

Är jag den ensam om att tycka att spelet verkar högintressant?
Helt klart värt ett inköp, även fast reklamen var riktigt såsig

Jag tyckte det verkade riktigt kul, kan lätt tänka mig köpa det MEN, ett stort men dessutom. Bara om det finns massa med frågor etc, så det inte blir så man vet alla svar efter två tre rundor.

Edit: Verkar som det ska finna över 1.800 frågor. Så det kan nog bli ett givet köp.

Medlem

Säkert ett kul spel, men saten vilken corny reklam ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Microsoft gör ju inget annat än att kopiera andras koncept nu för tiden. O_O


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Reklamen var illa som s*tan men spelidén är ju bra och säkert spelet också. Vet en person som kommer köpa det här lätt Fr mig beror det på priset.


signatur

I fart in your general direction

Medlem
Skrivet av smuts:

Microsoft gör ju inget annat än att kopiera andras koncept nu för tiden. O_O

ojojoj hmm kopiera reklam.. ja hur ska man välja mellan Via och Ariel ultra när reklamen skiljer sig så åt


signatur

I fart in your general direction

Medlem

trodde att det skulle vara action quake


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Ja reklamen är horibel.
Men jag och tre kamrater provade demot och fann det mycket underhållande.

Vi kan inte så mycket om film som vi tror.

Medlem

ah, finns demo på xbox live?

Inaktiv

som sagt där får va grymt mycke frågor så chansen att samma fråga blir återkommande inte är så stor
rockare kör på rockband
star trekare kör på detta
små tjejer kör på singstar
ensamma killar super sig fulla
ensamma tjejer stickar

Inaktiv
Skrivet av smuts:

Microsoft gör ju inget annat än att kopiera andras koncept nu för tiden. O_O

Men herregud! Det är väl det man gör inom alla branscher! Ska man säga att Konami inte får göra sina PES eftersom de kopierar EAs FIFA? Eller varför inte säga att man inte får göra några andra FPS än Enemy Territory? Lägg ner med sådant trams. Alla härmar alla, inget mer med det. (Det här går till er alla som tjatar om att de härmar Nintendo eller någon annan).


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av melachi:

trodde att det skulle vara action quake

Riktigt hädelse att nämna något så bra i kommentarerna till det här spelet

Fan vad sugen man blev på lite urban2 nudå... Hmm.. Kanske ska leta upp aq2-mappen igen.

Medlem

Jäkligt corny reklam, men jag kan tänka mig att den lockar en himla massa mäniskor att köpa spelet och det är väl det som är syftet..? Och ja; det är inte helt omöjligt att jag skaffar det också(dock inte tack vare reklamen;))


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Reklamen sög verkligen, men däremot så tror jag att spelet kan bli rätt skoj. Buzz tycker jag inte är så värst kul att lira nykter, men när man druckit några öl så blir de riktigt skoj, och de tror jag de här också lär bli.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Reklamen sög verkligen, men däremot så tror jag att spelet kan bli rätt skoj. Buzz tycker jag inte är så värst kul att lira nykter, men när man druckit några öl så blir de riktigt skoj, och de tror jag de här också lär bli.

Buzz är skoj med polarna och alkohol,det kan jag hålla med om. Och detta är jurättlikt buzz haha!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Jag tyckte demot va roligt. Bra spel om man har fest och kul att lira för både pojkar och flickor. Somliga här har ju bara Xbox360 så iaf jag kan inte lira Buzz

1
Skriv svar