Frontlines: Fuel of War filmat

Robot
Medlem
Frontlines: Fuel of War filmat

Och jag som har varit med sen första Betan kan säga att detta spel är Verkligen inge att hänga i julgranen.
Det är så mycket i det här spelet som gör det så segt att det är otroligt tråkigt för att vara FPS

Medlem

fan va gött det verkar!

Pansarknekt

Det ringde lite varningsklockor här och där men själva iden verkar iaf intressant. Såg förvillande likt ut andra spel den här fps-sandbox genren.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av jonas:

Och jag som har varit med sen första Betan kan säga att detta spel är Verkligen inge att hänga i julgranen.
Det är så mycket i det här spelet som gör det så segt att det är otroligt tråkigt för att vara FPS

Och att det var just en BETA du spelade gör ingen skillnad?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Härligt! Verkar vara ett riktigt gött lir! Det verkar som om vi kan ha tur och även slippa alla fjortisfasoner..?

Medlem

Rätta mig om jag har helt fel men beta är väll den färdiga produkten som bara ska buggtestas? så slutprodukten lär vara likadan i spelsätt.

Medlem
Skrivet av pina:

Rätta mig om jag har helt fel men beta är väll den färdiga produkten som bara ska buggtestas? så slutprodukten lär vara likadan i spelsätt.

Man gör olika releaser av en produkt.

Ofta: Alpha, Beta, Release Candidate och Release.
Det kan finnas Intern-Alpha, Open-Alpha, Closed-Alpha etc.

När man når beta brukar spelet vara feature komplett och bara bugfixar och stabilisering går in.

Det är inte förns du når Release Candidate som man anser att produkten är färdig och då man endast fixar buggar. En Release Candidate ska oftas stå sig i några dygn utan att någon hittar buggar för att det ska kallas en Release. Det kan vara 5-20 Release Candidates beroende på hur många buggar QA teamen hittar, innan den faktiskt går för tryck.

Medlem

Vid första anblicken så verkar det vara Quake Wars: Enemy Territory utan Stroggs.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Vid första anblicken så verkar det vara Quake Wars: Enemy Territory utan Stroggs.

QW är 100 gånger bättre än detta spel.
Det är så ofullständigt spel så de finns inte.
Det finns några "små" roliga saker i det som är roligt, men helheten är inte roligt.

Medlem
Skrivet av jonas:

QW är 100 gånger bättre än detta spel.
Det är så ofullständigt spel så de finns inte.
Det finns några "små" roliga saker i det som är roligt, men helheten är inte roligt.

Oj! så du har redan spelat spelet!
Vilken knivskarp person du verkar vara som kan recensera ett spel innan det ens finns en beta/demo/release!

FZ borde nog anlita dig som recensent!

Herregud..

Medlem
Skrivet av penta:
Skrivet av jonas:

QW är 100 gånger bättre än detta spel.
Det är så ofullständigt spel så de finns inte.
Det finns några "små" roliga saker i det som är roligt, men helheten är inte roligt.

Oj! så du har redan spelat spelet!
Vilken knivskarp person du verkar vara som kan recensera ett spel innan det ens finns en beta/demo/release!

FZ borde nog anlita dig som recensent!

Herregud..

Nu finns det ju iofs en Beta...

1
Skriv svar