Crysis färdigt

Robot
Medlem
Crysis färdigt

mumma.

Medlem
Inaktiv

Allriight 16:e är en fredag, skiiit najs!

Inaktiv

hoppas det riktiga spelet är bättre optimerat än demot.

Medlem
Medlem

demot klarat 5ggr nu (A)
hehe.. VILL HA
DREGEL DREGEL

Medlem

snyggt? ja. kul att spela? nej

Medlem

Jag har en AMD 64 4200+ 2.2GHz, 2048DDR2 och ett 7900GT

Går bra att spela men ifall jag drar upp grafiken blir det genast segt.. Ny processor eller grafikkort? Eller både och för att slippa flaskhals?

Inaktiv

amen, jo.. var ganska kul att spela.. lite synd på att npc tål 6000 skott i magen bara >.< tycker 2-3 5.56 × 45 mm kulor borde räcka.
Lyckades skjuta sönder framhjulet på en bil så den voltade åt helvete det var dock mysigt.

Medlem

yay längtar redan, 399 kr på elgiganten som tur har man 300 kr rabbat

Medlem

alltså spelet var hur kul osm helst på demot men min dator är typ 2 år gammal och pallade bara på medium man vill ju spela spelet i ultra high ju!

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

alltså spelet var hur kul osm helst på demot men min dator är typ 2 år gammal och pallade bara på medium man vill ju spela spelet i ultra high ju!

har lirat en del på medium för att se hur det flyter samt ser ut, och ser ju, trots att det är medium, bättre ut än de flesta andra spel. kanske inte i inomhusmiljöer, men utomhus så krossar det oblivion utan problem iaf

Medlem

Demot levde inte på långa vägar upp till mina förväntningar. Ändå hade jag inte hoppats på allt för bra spel.

Det är väldigt dåligt optimerat också.

Har avbokat det.

Medlem

Special Edition bokad sedan låååångt tillbaka

Medlem

Frågan är: GH3 + Cod4 eller GH3 + Crysis? Hatar att välja :evil:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Frågan är: GH3 + Cod4 eller GH3 + Crysis? Hatar att välja :evil:

svaret är enkelt Gh3+cod4+Crysis


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Heat:

amen, jo.. var ganska kul att spela.. lite synd på att npc tål 6000 skott i magen bara >.< tycker 2-3 5.56 × 45 mm kulor borde räcka.
Lyckades skjuta sönder framhjulet på en bil så den voltade åt helvete det var dock mysigt.

Jo men kanske 6000 skott med tanke på att dom har skyddsväst men ett skott i huvudet Slängde i ett extra GTX kort i burken så let the biatch come!

Medlem

Jag fattar inte varför man klagar på att det är dåligt optimerat, jag klarar det på medium, det är knappt nått lagg i huvudtaget förutom när vissa explosioner äger rum. Jag har en 1,8ghz processor, 1gb ram och geforce 6600, samma visa för min kompis.

Medlem
Skrivet av eMPii:

hoppas det riktiga spelet är bättre optimerat än demot.

Ja de hoppas man verkligen, för med de grejerna man har borde de allafall gå bättre än vad de gör nu...


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

gött.. jag längtar som fasen


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Skrivet av Anton.z:

Jag fattar inte varför man klagar på att det är dåligt optimerat, jag klarar det på medium, det är knappt nått lagg i huvudtaget förutom när vissa explosioner äger rum. Jag har en 1,8ghz processor, 1gb ram och geforce 6600, samma visa för min kompis.

Håller med.

Spelet är ett av de mest optimerade någonsin.
Folk förväntar sig bara att kunna spela på very high med en dator som inte ens skulle kunna köra Pong.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Let it come!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Va härligt Längtar!


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

Crysis är bara bäst!

Medlem

FY VA NAJS! (caps) Lekt i sandlådan en hel massa nu.. testa lite andra vapen som snipern och raketkastaren.. de har riktig skön känsla.. det här e bara början!

Medlem

För er som inte vet, finns det ett knep för att få många av DirectX 10 effekterna (Vista) att köras på XP.

http://www.crysis-online.com/forum/index.php?topic=11837.0#ms...

Inaktiv
Skrivet av DarthZ:
Skrivet av Anton.z:

Jag fattar inte varför man klagar på att det är dåligt optimerat, jag klarar det på medium, det är knappt nått lagg i huvudtaget förutom när vissa explosioner äger rum. Jag har en 1,8ghz processor, 1gb ram och geforce 6600, samma visa för min kompis.

Håller med.

Spelet är ett av de mest optimerade någonsin.
Folk förväntar sig bara att kunna spela på very high med en dator som inte ens skulle kunna köra Pong.

Mest optimerade? NEJ när det gäller demo-versionen iallafall. Men det beror ju också på ifall man helt stirrar sig blind på antal "FPS" eller om man går efter "känslan".

Sedan så var det bekräftat att demo-versionen bara använder "en kärna" i processorn. Så det spelar ingen roll om man har single- dual- eller quad-core. Varför de valde att göra så gällande demoversionen kan man ju undra??? :\

Men men... tycker alla är lite väl snabbt ute med att döma spelet. En demoversion är inte ett komplett spel.

Inaktiv
Skrivet av Davvan:

FY VA NAJS! (caps) Lekt i sandlådan en hel massa nu.. testa lite andra vapen som snipern och raketkastaren.. de har riktig skön känsla.. det här e bara början!

Oja, Sandlådan är nice o testa lite mera saker i, själv gjort det som lite tanks osv, 3 bilder kan finnas i min "bildalbum"


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

snyggt? ja, kul att spela? ja !!!

köp!:D

Skriv svar