Premiärfilmat: Lego Batman

Inaktiv
Premiärfilmat: Lego Batman

Herregud vad skum nisch det är med Lego, men det är ju säkert skoj för de yngre eller mer barnsinnesbevarade.


signatur
Medlem

BATMAN!!!11
jag hade dock hellre sett ett "seriösare" spel med en mörk, mörk batman :/

Medlem

Är det samma humor som till Lego StarWars kan det vara intressant.
Var det som gjorde lego starwars så skoj.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Jag provade Lego Star Wars till PC. Välgjort, skoj, men dessvärre så lider det av konsolportningssyndromet - lite sunkiga kontroller.

Medlem

Lego Starwars var tokigt bäst på Xbox.. Körde igenom Alla Episoder och dom var guld. Så hoppas Batman blir lika så

MFC
Medlem

LOLz, jag är nog för gammal för detta, varför kom inte detta för 10-15 år sedan!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Man är inte äldre än man känner sig ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Ser ut att vara bra humor som det var i lego sw


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

MFC
Medlem
Skrivet av WildThing:

Man är inte äldre än man känner sig ;>

haha.. förvisso. Viljan finns men orken och tiden är något som jag bara kan avvara när jag går i pension haha... med reservation för att orken blir ÄNNU mindre då


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Jag provade Lego Star Wars till PC. Välgjort, skoj, men dessvärre så lider det av konsolportningssyndromet - lite sunkiga kontroller.

Jag spelade igenom hela första spelet på PC, visst kontrollerna var inte lysande men de fungerar ändå, väntar på Lego Star Wars The Complete Saga till Wii nu bara

För övrigt så tycker jag att Lego Batman såg rätt trevligt ut, kan nog bli skoj att få lite omväxling i allt pangande i andra spel

/ LordDaimos

Medlem

JAG ÄR KÄR!!! Pff vaddå ålder? Lego och min favorit superhjälte(vet inga superkrafter men lätt en superhjälte!) Kan ju inte bli bättre!!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Holy plastbit Batman!

1
Skriv svar