Licensbråket runt Ghostbusters (sannolikt) löst

Robot
Licensbråket runt Ghostbusters (sannolikt) löst
Medlem
Licensbråket runt Ghostbusters (sannolikt) löst

Yay en till film blir spel... Det kommer bli så bra...

Medlem

Förutsatt att alla original Ghostbusters gör rösterna i spelet, så hjälper det en hel del. Därtill inräknas även Ernie Hudson som jag hoppas kommer vara med om/när ett eventuellt spel görs. Personligen hade jag hellre sett en 3:e film, men det kanske bara är att drömma om.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

emp
Medlem

Är inte Ghostbusters lite old?

Medlem

WOW! Det är ju lovande när de även är involverade och skriver manuset.
Älskade första filmen (andra filmen var liiiiite kass måste medges), har alltid velat se en till film, men kan nöja mig med ett nytt spel istället

Medlem

"Yes it's true, this man has no dick." Blev toksugen på Ghostbusters nu, Venkman är kung:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hm..inte för jag har något emot Ghostbusters, men det finns väl ingen marknad för ett nytt GB-spel? Jag menar, ingen TV-serie, inga nya filmer...eller?

Medlem

Förmodligen just därför det kan bli bra. De behöver inte tajma releasen med en film, eller TV-serie. De kan släppa spelet när det är färdigt.

Det kanske inte blir en bästsäljare, men vem vet, det kanske blir ett bra spel. Hur konstigt det konceptet än må låta.

Medlem

Bra, gör en tredje film nu.

Medlem

Fan vad grymt, Ett spel om ghostbusters är precis som behövs i ny tappning! Nånting att faktiskt se framimot än alla andra tråkiga spel titlar

Medlem

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!

Äntligen en anledning att skaffa en krystbox360
Med Ramis och Akroyd inblandade blir det förhoppningsvis bra story och många speltimmar.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fargo:

Yay en till film blir spel... Det kommer bli så bra...

Det första Ghostbustersspelet från 1984 till C64:an var, tro det eller ej, riktigt bra.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Fargo:

Yay en till film blir spel... Det kommer bli så bra...

Det första Ghostbustersspelet från 1984 till C64:an var, tro det eller ej, riktigt bra.

Yes..Fast jag föredrog Amiga versionen av Ghostbusters..Hybris är förresten ett av mina favorit-spel till Amigan. ^_^

Medlem

Mmmm angry video game nerd gillade ju det :P....NOT

http://www.youtube.com/watch?v=qZZvNLWu51Q

Medlem

ghost busters är ju grymt bra


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar