Turoks AI-system fångat på film

Robot
Medlem
Turoks AI-system fångat på film

Verkar ju faktist kunna bli ganska lovande..


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Inaktiv

jag tycker att det borde vara djupare djungel i spelet . och inte bara några träd och buskar här och där.

Medlem

Håller med ovanstående talare.
Jag skulle gärna vilja se pilar som Inte exploderar dock, utan att dem bara fastnar och dödar. Känns alldeles för mycket arkad just nu.

Inaktiv

Cryengine2 Jungel +Dinos... vill inte släppa tanken från det,
Ja som sagt borde vara djupare djungel. men spelet ser okey ut annars med.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Trovärdiga dinosaurier, jaja, alla bilder hur dinosarier var är ju baserat på föreställningar, dvs hur de kan tänkas ha att varit när de levde.

Men härligt ser det i alla fall ut att bli.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Lovande? ok... Själv tyckte jag det såg rätt trist ut. Kändes som "Been there, done that". Det ser väl helt ok ut men det finns liksom inget nytt.

Ensam [ex-snut/ex-militär/superhjälte/superagent/; välj en] springer omkring [på militärområde/i storstad/i djungel/på rymdskepp; välj en] där [nåt fantastiskt experiment gått fel/en ond utomjordisk civilisation vill ta över jorden/djävulen själv hotar Nasdaq; välj en], till sin hjälp har han [två lagerlokaler med diverse vapen och ammunition/sin makalösa amfibiekostym/Jar-Jar; välj en] och tillsammans ska de rädda [jorden/storstaden/universum/mormor; välj en].


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Inaktiv

Jag kommer bara köpa det här spelet. Det är det första spelet någonsin som snackar om deras AI som äger allt. Ohc att dom höjer ribban för AI. ALDRIG HÖRT DET FÖRUT!

Medlem
Skrivet av RAGE77:

Lovande? ok... Själv tyckte jag det såg rätt trist ut. Kändes som "Been there, done that". Det ser väl helt ok ut men det finns liksom inget nytt.

Ensam [ex-snut/ex-militär/superhjälte/superagent/; välj en] springer omkring [på militärområde/i storstad/i djungel/på rymdskepp; välj en] där [nåt fantastiskt experiment gått fel/en ond utomjordisk civilisation vill ta över jorden/djävulen själv hotar Nasdaq; välj en], till sin hjälp har han [två lagerlokaler med diverse vapen och ammunition/sin makalösa amfibiekostym/Jar-Jar; välj en] och tillsammans ska de rädda [jorden/storstaden/universum/mormor; välj en].

Tycker din beskrivning omfattar alla spel.

Inaktiv
Skrivet av RAGE77:

Lovande? ok... Själv tyckte jag det såg rätt trist ut. Kändes som "Been there, done that". Det ser väl helt ok ut men det finns liksom inget nytt.

Ensam [ex-snut/ex-militär/superhjälte/superagent/; välj en] springer omkring [på militärområde/i storstad/i djungel/på rymdskepp; välj en] där [nåt fantastiskt experiment gått fel/en ond utomjordisk civilisation vill ta över jorden/djävulen själv hotar Nasdaq; välj en], till sin hjälp har han [två lagerlokaler med diverse vapen och ammunition/sin makalösa amfibiekostym/Jar-Jar; välj en] och tillsammans ska de rädda [jorden/storstaden/universum/mormor; välj en].

Vad jag tittat på så ska de vara att de störtar på en planet inget experiment men jo


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Spelet ser väldigt lockande ut men som alla varit inne på tidigare mera djungel:p

Medlem

Men seriöst. Vad fick man ut av det där? Det enda konkreta var att dom använder decisions trees, wow? Annars var det:
1) Dom har snygga animationer - inte AI, men det ger galet mkt känsla.
2) Fiender kan välja andra targets än spelaren - jaha? Avancerat?
3) Om man skjuter med pistol kommer alla i närheten veta vart man är, medans bågen inte gör det - inte direkt rocket science.

Medlem

Vanligt jävla PR-tugg. Samma klyschor och jargong sen 90-talet, ta mig fan.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

var inte t-rex asätare`??


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Jo, dessutom hade de troligen fjädrar också.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar