Mass Effects lanseringstrailer hos FZ

Robot
Medlem
Mass Effects lanseringstrailer hos FZ

Åhhhh, jag kan knappt bärga mig!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Håller med katten till fullo! Det var en underbar trailer också, väldigt "filmisk".

Dock blev jag plötsligt jätteorolig att jag kommer bli besviken på spelet; jag har väntat så jäkla länge och det är gjort av legendarerna på Bioware och jag förväntar mig nästan att Gud själv visar sig i spelet. Det är inte bra med så höga förhoppningar för man blir så lätt besviken, jag är medveten om att jag bara har mig själv att skylla för att låta mig bli lockad men ändå liksom... Jag vet inte, jag kanske bara svamlar (lång dag i skolan) men ni förstår nog vad jag är ute efter:)

Edit: Note to self: lär dig läsa igenom det du skrivit ffs


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

ja jösses! man är grymt sugen...

Men jag undrar hur det kan vara en lång dag i skolan, när inlägget är lagt 14.58??? dagens ungdom....

KoP
Medlem

Pah.. 14.58.. lång dag? Själv jobbar man 7 till 7.. 4 dagar i veckan.

Men men.. höga förhoppningar är något man aldrig ska ha inför hypade lir. Betydligt mindre risk att man blir besviken..

Medlem
Skrivet av Silentzio:

ja jösses! man är grymt sugen...

Men jag undrar hur det kan vara en lång dag i skolan, när inlägget är lagt 14.58??? dagens ungdom....

Bla bla bla, menar en lång dag mentalt:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

*Mmmmmm* mass Effect

Medlem

Jag döööör! :D. Vill ha nu. ><

Har också grymt höga förväntningar på det här, och tror det kommer bli överballt.. Grym filmisk känsla i filmerna f.ö, det höjer nog stämmningen i spelet ännu mer.

ieekh, bara en vecka kvar! \o/

Medlem

GÅSHUD, caps lock åsido, har precis sprängt tv-spels budgeten denna månad, blir nog nästa ^^


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem
Skrivet av KoP:

Pah.. 14.58.. lång dag? Själv jobbar man 7 till 7.. 4 dagar i veckan.

Men men.. höga förhoppningar är något man aldrig ska ha inför hypade lir. Betydligt mindre risk att man blir besviken..

Prova att gå teknisk fysik och elektrontekik på Linköpings tekniska högskola... där snackar vi om långa dagar!

Medlem
Skrivet av Wingu:
Skrivet av KoP:

Pah.. 14.58.. lång dag? Själv jobbar man 7 till 7.. 4 dagar i veckan.

Men men.. höga förhoppningar är något man aldrig ska ha inför hypade lir. Betydligt mindre risk att man blir besviken..

Prova att gå teknisk fysik och elektrontekik på Linköpings tekniska högskola... där snackar vi om långa dagar!

jag har väl själv studerat, chalmers Z, men då kallade vi långa dagar 8-22 typ...

Medlem
Skrivet av Silentzio:
Skrivet av Wingu:
Skrivet av KoP:

Pah.. 14.58.. lång dag? Själv jobbar man 7 till 7.. 4 dagar i veckan.

Men men.. höga förhoppningar är något man aldrig ska ha inför hypade lir. Betydligt mindre risk att man blir besviken..

Prova att gå teknisk fysik och elektrontekik på Linköpings tekniska högskola... där snackar vi om långa dagar!

jag har väl själv studerat, chalmers Z, men då kallade vi långa dagar 8-22 typ...

Låter som en hederlig labbdag. Trevligt. Vi har också såna

Inaktiv

MEN JÄVLA SPOILER! Varför kan de inte göra en trailer utan dem?!

QRT
Medlem

Dålig trailer. Spelet verkar jävligt hett annars.

Medlem
Skrivet av Bazil:

MEN JÄVLA SPOILER! Varför kan de inte göra en trailer utan dem?!

Vad var spoiler?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

1
Skriv svar