Two Worlds uppdaterat

Robot
Medlem
Two Worlds uppdaterat

X360 demot var horibelt.

Medlem
Skrivet av mazk0:

X360 demot var horibelt.

Ja men bättre nu! ...På PC iallafall


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Inaktiv

Hatar detta spel

Medlem

Änltigen patch... dags att starta den gamla x360 igen...

Medlem

Teastade demot på boxen. Tvi vale. Huvaligen. Usch. <insert generic olde thyme Swedish exclamation of disgust>

Ärligt. Hur in i helsicke slank det där spelet genom några betatester? Äh, jag vill inte veta. Blä! Fast mysig stämning (tack vare musik och snygga menyer) hade det iofs.

Medlem

Ja jag har lirat detta lir när jag köpte det i typ säkert 70 timmar minst ändå, har klarat av det och har typ lvl 77 lr nått på gubben, tänkte aaa fan yes nu blir det åtminståne bättre Fps i spelet när patchen släpts, Dröm om min förvåning när jag satt igång liret patcha upp det, och alvarligt det har fan gått och blivit ännu sämre än det var förut typ VA satan håller dom på med igenligen, vet inte om det kan vara någon specielt på just den gubben jag körde lr om jag måste rensa catchen för att det ska funka för jag testade bara direkt, jag provade hålla in RB+a+b som dom sa i patch notes men ja ingen skillnad så Skit i detta spel jag säljer skiten direkt på fredag byter in det + något mer för ett riktigt spel, nämligen Mass Erect

1
Skriv svar