BlackSites utvecklare medger problem

Robot
Medlem
BlackSites utvecklare medger problem

"This project was so fucked up" hehe.

Har precis börjat spela bara så jag har inte stött på några problem än. Rätt så kul också faktiskt. Men gubbarna känns lite stela när dom dör.

Medlem

Spelade demot på boxen... inte direkt spännande


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Funkar fint efter patcharna

Och så jäkla dåligt var det inte, ett helt okej spel.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

riktigt dåligt spel, bra att han erkänner dteta och bättrar på sin andra produkt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bara jag som får åksjuka av spelet? Verkar som en hel del fått motionblur till tusen >_<


signatur

Videomupp

Medlem

There were long delays just getting Blacksite playable, and once it was he says, "it went straight from alpha to final."

Låter ju bra >_<
En hel del buggfixande kvar då, kanske blir spelbart ifall det släpps ett gäng patchar.

Medlem

Spelet kommer verkligen i skymundan utav lir som Crysis och CoD 4, de borde väntat med releasen till nästa år och jobbat mer på det...

Inaktiv

Började spela spelet hos en kompis, helvetes vad uselt. Jag finner knappt ord för att beskriva de äckelkänslor jag får av alla bloom och motionblur. Det var så obeskrivligt uselt, alltså, det är så furktansvärt uselt att jag får spykänslor bara jag tänker på det. Nu ska jag kila och kräkas på toa en stund...

Medlem

inget höjdarespel kanske men jag provade det första demot på 360 och SÅ dåligt var det inte.
fast man fick inte köra så mycket iofs.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar