Livet och döden i 256 pixlar

Robot
Medlem
Livet och döden i 256 pixlar

Verkade intressant, händer inget när jag startar det dock, pekaren indikerar att datorn laddar i en sekund sen händer ingenting.

Inaktiv

Kan ni inte tanka upp den på eran filserver? Deras filserver fungerade inte för mig.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Citat:

Verkade intressant, händer inget när jag startar det dock, pekaren indikerar att datorn laddar i en sekund sen händer ingenting.

Det är precis samma för mej!

Synd, för det verkade klart intressant!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Det är för att deras länk är kass. Gå in på skaparens sourceforge hemsida istället
Där funkar det mkt bättre
http://hcsoftware.sourceforge.net/passage/

Medlem

Sann minimalistisk konst mina herrar

Medlem

Tyckte väl knappast att det var speciellt roligt... Däremot bar bloody zombies bra mkt roligare, blodet sprutar åt alla håll

Medlem

Fast bloody zombies var bra mkt roligare, blodet sprutar åt alla håll

Medlem

Tror någon måste skola upp nissarna som gjort Passage om vad ett spel innefattar. Håll höger pil inne tills du dör... inte vad jag skulle kalla ett spel.

Visst... Mario byggde på samma idè, att springa höger tills slutet. Hur som hade det iaf lite skräp i vägen man kunde hoppa på.

Medlem

du kan faktiskt trycka pil ner för att gå nedåt och hitta skatter oxo

Medlem

Spännande, skall testas

Medlem

Helt galet koncept.

Är ni förresten intresserade av indieutveckling själva och då i synerhet med XNA så kan jag rekommendera följande länkar.

Dream.Build.Play
Imagine Cup
Swedish Game Awards

För Dream.Build.Play börjar en Warm-up den 8 december, och Imagine Cup är redan igång. Swedish Game Awards började sin warm-up i måndags.

Inaktiv

Var något med Passage som tilltalade mig starkt - lär nog inte spela om det dock


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem
Skrivet av theailer:

du kan faktiskt trycka pil ner för att gå nedåt och hitta skatter oxo

Ok, liten miss där. Spelet blev inte vidare mycket bättre av det dock.

1
Skriv svar