Betatesta Pirates of the Burning Sea

Robot
Inaktiv
Betatesta Pirates of the Burning Sea

Torrent finns inte uppe än? =(

EDIT: Höhö, där skojade jag allt. Fick länk i pm:et. ^^

Medlem

Lets see what the fuzz is about then

Inaktiv

Hur använder jag mig utav .cab filerna? när jag installerat så vill spelet fortfarande ladda ner en väldigt massa filer. Timmars väntetid (uppkoppling: 24mbit/s)

Inaktiv

Funkar ju fint mycket bra spel !!!! mYcKet NöJd med det!!!!!


signatur

The only one: DutyEA

Antikvitet

Jag tippar på att du ska placera cab-filerna på rätt ställe, det vill säga avbryta nedladdningen spelet försöker med, lägga dit de stora cab-filerna i stället och sedan försöka på nytt.

Det är något oklart exakt när betan öppnar, men det är någon gång i natt, det vill säga "fredag eftermiddag/kväll amerikansk tid".


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av John:

Jag tippar på att du ska placera cab-filerna på rätt ställe, det vill säga avbryta nedladdningen spelet försöker med, lägga dit de stora cab-filerna i stället och sedan försöka på nytt.

Det är något oklart exakt när betan öppnar, men det är någon gång i natt, det vill säga "fredag eftermiddag/kväll amerikansk tid".

Har du någon aning om var "rätt plats" är?
Konstigt att det inte fanns någon information om det när man laddade ner.

Medlem
Medlem

Tröck på att få en key men jag har inte fått en än :/

Medlem
Skrivet av m0rfin:

Tröck på att få en key men jag har inte fått en än :/

Tog ett par minuter men sen kom den.

Medlem

Spännande det här. Ekonomin verkar intressant och det är väl egentligen den främsta orsaken till att jag vill pröva. Pirattemat är lite charmigt får erkännas och båtar är alltid mysiga. Synd att helgen redan är uppbokad bara.


signatur
Inaktiv

Om det är någon som lyckats med .CAB filerna så kan ni väl posta en rad så jag kommer igång också

Medlem

wow hela 275kb/s i dlspeed -.-

Medlem

Åååh, älskar pirater!

Inaktiv

13 inlägg o inget yarr?

YAAAAAAAAARRRRRRRR

Medlem

Filty landlubbers!

Jag som tänkte gå och lägga mig... :/

KaP
Medlem

PM var ordet jag sökte ja.

Medlem

YAAAAARRRRRR! Shiver me timbers mateys....and we're off to find thar tresure of ye'olde caribbean....Set sail and await ye adventure....YARRR HARR DI HAARR HAARR!!!!

Medlem

Vad hände med hastigheten? Gick stadigt på 1400-1600kb/s, nu går det i 200kb/s.. Nån mer som får ut dålig hastighet?

Antar att det blev fler som tankar

Medlem

Hur länge får man spela betan då?

Medlem

FZ: Vad är poängen med en torrent som ingen seedar? (installern i varje fall, de andra 4 delarna får jag ingen kontakt med den enda seedern som finns...)

Inaktiv

Woo! Applyade till betan i förrgår (och för några månader sedan..) och så kommer det här upp :D. Nice som fan. Blir råtest imorn då.

Inaktiv

wookie: torrenten seedas på här iaf, går segt men inte som många som seedar kanske utan lirar direkt, hjälper till med 100 upp iaf

Medlem

Aresz: Bastards! *hytter med näven*

Medlem

Vad behövs för hårdvara för det här? riktiga siffror alltså, inte utgivaruppskattningar


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Fanns det någon snitsig torrent på denna eller? inte för att klaga men inte så kul att tanka över 4 gb i 112kb/sek.Jaja det går kanske inte snabbare på torrenten.

Bt
Medlem

Antar att detta inte är det där andra skitkassa piratspelet som disney eller något hade gjort. Får tanka ner och testa då...

Edit: Tänkte på
Pirates of the Caribbean Online, få fan sånt skit. Hoppas detta är bättre.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

jag tror att Pobs kan bli ett jävligt bra spel.

Medlem

Lite annorlunda sätt att installera var det ju, först packa upp .exe:n, sen lägga in dom separata .cab-filerna i den uppackade mappen >_> Men nu verkar det gå att installera i alla fall.

Inaktiv

Laddade från torrent och det gick fin fint

Skriv svar