Orange Box-spel med nya Radeon

Inaktiv
Orange Box-spel med nya Radeon

eh, va?
dom har ju kört med det där skitlänge?


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

mm, det har de faktiskt.

Inaktiv
Skrivet av Tr0ll:

eh, va?
dom har ju kört med det där skitlänge?

Jag hade samma tanke.

Inte ens något nytt spel blev nämt.

Redaktör

Det hade jag fanimig ingen aning om.


signatur
Medlem

Desperata eller vadå?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Sen så får man med black box om man köper 3870 från Sapphire också.

Medlem

Hur blir det ifall man skulle flasha om sitt kort från ett sämre modell till en annan.
Skulle man kunna få mera spel?

Inaktiv

Fick HL2 med mitt 9600XT, så har de inte hållt på med den här sortens grej ett bra tag nu?

Medlem
Skrivet av landy:

Hur blir det ifall man skulle flasha om sitt kort från ett sämre modell till en annan.
Skulle man kunna få mera spel?

Förmodligen inte. De bättre korten kommer med en kod som du skriver in i Steam och ger dig tillgång till de bättre spelen. Inget "auto detection" som pågår där.

[EDIT] Omformulering..

Redaktör
Skrivet av PvtNils:

Fick HL2 med mitt 9600XT, så har de inte hållt på med den här sortens grej ett bra tag nu?

Det är sant. Men var det verkligen via Steam?


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av PvtNils:

Fick HL2 med mitt 9600XT, så har de inte hållt på med den här sortens grej ett bra tag nu?

Det är sant. Men var det verkligen via Steam?

Japp, man fick även Half-Life för att dom drygade.

m1
Medlem

Jag köpte mitt Radeon x1950pro i slutet på september, då fick jag en lapp med samma erbjudande som i nyheten. Jag skulle gå in på en internetadress så skulle den, genom Steam, verifiera att jag hade kortet i datorn.

Lite krassligt erbjudande egentligen, tror ingen väljer ett speciellt grafikkort på grund av Lost Coast och HL2:DM. Black Box däremot, det skulle ha kunnat få mig att tippa åt ett håll om jag tvekade mellan två likvärdiga kort

Medlem

bättre att lägga sina pengar på utveckling kanske!? ligger efter nvidia hela tiden nu tycker jag, fast d kör väl kartell som allt annat.

Medlem
Medlem

jaha kanske dags att byta grafikkort eller kanske en helt ny dator


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Redaktör

Nyheten omskriven, är förhoppningsvis något mer aktuell nu.


signatur
Medlem

Har vart med om liknande saker jag med, så noOOt any news.... Jag har för mig att jag läste någonstans att "Black box" inte skulle släppas, tar jag fel då?

Medlem

Skulla då aldrig byta till Radeon för HL2:s skull, väldigt överskattat

Medlem

för dom gnällspikar om gammla nyheter så finns det ju faktiskt dem som det är en nyhet för idag även om den är gammal. Så sluta gnälla, det är väl alltid bra med nygammla nyheter!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Skulla då aldrig byta till Radeon för HL2:s skull, väldigt överskattat

Grafikkorten eller spelet?

m1
Medlem
Skrivet av Voorhees:

Har vart med om liknande saker jag med, så noOOt any news.... Jag har för mig att jag läste någonstans att "Black box" inte skulle släppas, tar jag fel då?

Den släpptes aldrig till försäljning, Orange Box tog över det jobbet. De som fick en Black Box-nyckel tillsammans med sitt ATI-grafikkort kunde dock registrera nyckeln på Steam.

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Desperata eller vadå?

Det är väl ofta man får med spel när man köper grafikkkort? Jag fick Cod 3 när jag köpte mitt :).

1
Skriv svar