NWN 2 har uppdaterats

Vila i frid
NWN 2 har uppdaterats

Wee! Kanske ska ta och damma av skivan och lira lite igen!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Ville bara påpeka lite snabbt att Mask of The Betrayer är årets PC-spel. Bästa rollspelet på mycket länge.

Medlem
Skrivet av His Dudeness:

Ville bara påpeka lite snabbt att Mask of The Betrayer är årets PC-spel. Bästa rollspelet på mycket länge.

Kört The Witcher?

Well NWN 2 var en rejäl besvikelse, alldeles för systemkrävande för den grafiken och alla kändes bara repetiv...

Inaktiv

Håller med om att Motb är ohyggligt bra.
Även om ni inte orkade/orkar spela igenom nwn2 så ska ni köra expansionen

Medlem

Så går NWN 2 att köra på C2D datorer nu o har det blivit mer optimerat? Min bärbara skrek frusta o stånka när jag körde retail versionen..

Inaktiv

Har haft spelet liggande brevid mig ett bra tag nu, så nu blir det nog bara att sätta in disken å installera det medans patchen tankas. Tack för nyheten!

Inaktiv

Bra Obsidian...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av Bjaarn:

Så går NWN 2 att köra på C2D datorer nu o har det blivit mer optimerat? Min bärbara skrek frusta o stånka när jag körde retail versionen..

Det är antagligen snarare så att grafikkortet agerar flaskhals om det är en bärbar...

Men ja, det är långt bättre optimerat nu jämfört med 1.0.

Skrivet av DrOnd:

Även om ni inte orkade/orkar spela igenom nwn2 så ska ni köra expansionen

Definitivt. MotB är på en helt annan nivå.

Medlem
Skrivet av KazikluBey:
Skrivet av DrOnd:

Även om ni inte orkade/orkar spela igenom nwn2 så ska ni köra expansionen

Definitivt. MotB är på en helt annan nivå.

Håller med här.

O tack som fasen för patchen, undrade varför

sword of gith inte kunde använda en av sina krafter, samt varför folk slog på mig i ice trolls lodge utan att jag kunde slå tillbaka.

Även ett ENORMT tack för att de tog bort alignment påverkan när man surpressar o använder spirit gorge. Hatade att knappt kunna använda surpress som chaotic good.

Medlem

Hmm, kanske ska köpa spelet, måste finnas något value pack på EB eller Game.


signatur
1
Skriv svar