Viking: Battle for Asgard filmat

Robot
Medlem
Viking: Battle for Asgard filmat

Gooore!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

kom till pc!!!:( jag vill ha det...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

jag tycker att han såg lite "amerikansk" i ansiktet men annars är detta en stort vill ha


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Såg amerikansk ut i ansiktet? Hur då?

Medlem

Tycker många spel baserat på nordisk mytologi alltid har en särskild charm över sig.

Inaktiv

Imponerar inte mig speciellt.. Och enbart till PS3 och Xbox360.
Ser ut som ett strategi spel och det är inte kul att köra på konsol.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

oj vad tufft, nextgen "lost vikings"

Medlem

Creative Assembly envisas med att låta nordbor låta som ryssar.

Medlem

När jag ser detta spelet så får jag flashbacks från början av 2000.
Det fanns ett spel som hette Rune som jag spelade som en tok.
Riktigt roligt spel var det. Detta liknar det spelet när det kommer till storyn.

Inaktiv

Ja Rune var kollosalt kul! Hoppas de hämtar inspiration därifrån så kanske det blir nåt av det.

Medlem

Rune kicked ass! Ser fram mot detta, men hade aldrig hört talas om det innan idag...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

"nodes(?) of the underworld"/gröna monster.
Har inte läst Eddan men de känns som ett plojmellanting av Tolkiens midgård och den nordiska.

0/5


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ser faktiskt riktigt grymt ut, ser fram emot att spela det! Och jag håller med om att "Rune" var galet bra, ett spel man definitivt kommer ihåg.

Ja detta är ett spel man tveklöst kommer gilla. Synd bara man inte har en ny konsol


signatur
Medlem

Ser roligt ut faktiskt!
Påminner om rune med

Inaktiv

Kul att dom gör mer vikingaspel men jag gillar inte att det ska vara fantasy med vandrande lik och typ drakar som sprutar eld. Hade hellre sett ett Vikingaspel som är mer realistiskt ifrån vikingatiden. Barbarer som slaktar byar och bränner dem till marken osv Hade iofs kanske inte fått släppas pga för mycket våld hehe

Medlem

dålig berättar röst ;D såg kul ut meeeeeeen gillar inte fantasy delen ;x

Skrivet av Guzilla:

Kul att dom gör mer vikingaspel men jag gillar inte att det ska vara fantasy med vandrande lik och typ drakar som sprutar eld. Hade hellre sett ett Vikingaspel som är mer realistiskt ifrån vikingatiden. Barbarer som slaktar byar och bränner dem till marken osv Hade iofs kanske inte fått släppas pga för mycket våld hehe

Barbarer? Det är nordmän inte barbarer! Barbar är ett nedsättande ord som har funnits så länge städer funnits. En skandinav borde inte kalla nordmän för barbarer.

Men visst håller med om att man hellre sett ett mer realistiskt vikinga spel. Hade varit gött om man kunde spela en hövding, bygga sina egna skepp, kalla till krigsråd, skicka ut handelsmän och gå i viking med sina män.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Guzilla:

Kul att dom gör mer vikingaspel men jag gillar inte att det ska vara fantasy med vandrande lik och typ drakar som sprutar eld. Hade hellre sett ett Vikingaspel som är mer realistiskt ifrån vikingatiden. Barbarer som slaktar byar och bränner dem till marken osv Hade iofs kanske inte fått släppas pga för mycket våld hehe

Barbarer? Det är nordmän inte barbarer! Barbar är ett nedsättande ord som har funnits så länge städer funnits. En skandinav borde inte kalla nordmän för barbarer.

Men visst håller med om att man hellre sett ett mer realistiskt vikinga spel. Hade varit gött om man kunde spela en hövding, bygga sina egna skepp, kalla till krigsråd, skicka ut handelsmän och gå i viking med sina män.

Och ännu en punschpatriot ser dagens ljus.

Nu ska jag lyssna på Storm.

Skrivet av Schtraider:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Guzilla:

Kul att dom gör mer vikingaspel men jag gillar inte att det ska vara fantasy med vandrande lik och typ drakar som sprutar eld. Hade hellre sett ett Vikingaspel som är mer realistiskt ifrån vikingatiden. Barbarer som slaktar byar och bränner dem till marken osv Hade iofs kanske inte fått släppas pga för mycket våld hehe

Barbarer? Det är nordmän inte barbarer! Barbar är ett nedsättande ord som har funnits så länge städer funnits. En skandinav borde inte kalla nordmän för barbarer.

Men visst håller med om att man hellre sett ett mer realistiskt vikinga spel. Hade varit gött om man kunde spela en hövding, bygga sina egna skepp, kalla till krigsråd, skicka ut handelsmän och gå i viking med sina män.

Och ännu en punschpatriot ser dagens ljus.

Nu ska jag lyssna på Storm.

Vad menar du?


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Guzilla:

Kul att dom gör mer vikingaspel men jag gillar inte att det ska vara fantasy med vandrande lik och typ drakar som sprutar eld. Hade hellre sett ett Vikingaspel som är mer realistiskt ifrån vikingatiden. Barbarer som slaktar byar och bränner dem till marken osv Hade iofs kanske inte fått släppas pga för mycket våld hehe

Barbarer? Det är nordmän inte barbarer! Barbar är ett nedsättande ord som har funnits så länge städer funnits. En skandinav borde inte kalla nordmän för barbarer.

Men visst håller med om att man hellre sett ett mer realistiskt vikinga spel. Hade varit gött om man kunde spela en hövding, bygga sina egna skepp, kalla till krigsråd, skicka ut handelsmän och gå i viking med sina män.

Och ännu en punschpatriot ser dagens ljus.

Nu ska jag lyssna på Storm.

Vad menar du?

Tror inte man får trevligt folk som älskade att plocka blommor direkt när man läser om Vikingar. Det var därför jag kallade dem Barbarer. Får man ingen historia i skolan om forntiden nu för tiden?

Kopierat ifrån Wikipedia: "Vikingar, från fornnordiska víkingar, var manspersoner från i huvudsak nuvarande Sverige, Norge, Danmark och Island. Dessa deltog i båtburna plundringar och krigståg samt verkade som legoknektar i Europa från slutet av 700-talet fram till slutet av 1000-talet." Står även att historiker säger att dom var handelsmän, visst kan det stämma men vikingar var inte snälla. Dessutom dofilusåkaffe så är du lika mycket patriot som jag om du är född och har ett släktträd här i Sverige. Sverige och även Norge var det länder som gav Hitler inspiration till Nazism och hat mot judar men bara för det så går inte jag runt och heilar. Jag har inget emot nån sorts folkgrupp.

Skrivet av Guzilla:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Guzilla:

Kul att dom gör mer vikingaspel men jag gillar inte att det ska vara fantasy med vandrande lik och typ drakar som sprutar eld. Hade hellre sett ett Vikingaspel som är mer realistiskt ifrån vikingatiden. Barbarer som slaktar byar och bränner dem till marken osv Hade iofs kanske inte fått släppas pga för mycket våld hehe

Barbarer? Det är nordmän inte barbarer! Barbar är ett nedsättande ord som har funnits så länge städer funnits. En skandinav borde inte kalla nordmän för barbarer.

Men visst håller med om att man hellre sett ett mer realistiskt vikinga spel. Hade varit gött om man kunde spela en hövding, bygga sina egna skepp, kalla till krigsråd, skicka ut handelsmän och gå i viking med sina män.

Och ännu en punschpatriot ser dagens ljus.

Nu ska jag lyssna på Storm.

Vad menar du?

Tror inte man får trevligt folk som älskade att plocka blommor direkt när man läser om Vikingar. Det var därför jag kallade dem Barbarer. Får man ingen historia i skolan om forntiden nu för tiden?

Kopierat ifrån Wikipedia: "Vikingar, från fornnordiska víkingar, var manspersoner från i huvudsak nuvarande Sverige, Norge, Danmark och Island. Dessa deltog i båtburna plundringar och krigståg samt verkade som legoknektar i Europa från slutet av 700-talet fram till slutet av 1000-talet." Står även att historiker säger att dom var handelsmän, visst kan det stämma men vikingar var inte snälla. Dessutom dofilusåkaffe så är du lika mycket patriot som jag om du är född och har ett släktträd här i Sverige. Sverige och även Norge var det länder som gav Hitler inspiration till Nazism och hat mot judar men bara för det så går inte jag runt och heilar. Jag har inget emot nån sorts folkgrupp.

Du jag behöver inte en historia undervisning av dig. Nordmännen var inte mer barbarer än en fransos var vid denna tiden de var heller inte mer krigiska än de andra folkslagen i europa var. De kallade nordmän för barbarer för att de utan förvarning när de gick i viking kunde plundra och bränna byar där de så ville just för att de var en mobil styrka.

Sedan vad har patriotism att göra i ett inlägg om en tönt karaktär som Beowulf? Likaså undrar jag varför du drar upp Hitlertyskland in i en sådan här diskussion? Nazism har inget att göra med vikingar.:O

Och jo 'vikingar' älskade faktiskt att plocka blommor, visste du inte det så är det du som borde läsa historia igen!


signatur
1
Skriv svar