Världsrekordförsök i finsk karaoke

Robot
Världsrekordförsök i finsk karaoke
Medlem
Världsrekordförsök i finsk karaoke

Galenskapare!
Aldrig förstått vitsen med dylika rekord.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

vitsen... Ja du, man vill bli känd samt underhålla..

Vad är vitsen med alla dokusåpor?


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av fanboy:

Galenskapare!

- This is madness!
- Madness? This is finland!

Hade tråkigt så ett generic 300 skämt fick duga

Medlem

Mycket att skryta med i framtiden liksom. "vi har rekord i att sjunga i Singstar i nio dygn".

Medlem

*sigh* 2000-talet...

Medlem
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av fanboy:

Galenskapare!

- This is madness!
- Madness? This is finland!

Hade tråkigt så ett generic 300 skämt fick duga

Kanske skall upplysa de som inte sett 300 att det skall vara Sparta, istället för finland (om jag inte minns fel)


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av MammaMuu:
Skrivet av fanboy:

Galenskapare!

- This is madness!
- Madness? This is finland!

Hade tråkigt så ett generic 300 skämt fick duga

Kanske skall upplysa de som inte sett 300 att det skall vara Sparta, istället för finland (om jag inte minns fel)

Har man inte sett filmen så förstår man inte skämtet ändå så det kändes rätt meningslöst med förklaring.
Sen satte jag inga citattecken så ingen skulle tro att det var ett direkt citat från filmen.

Inaktiv

sänder dom inte det via någon webcam?

Medlem

är det ett gäng olika människor som sjunger i nio dygn? inte typ en eller 3?

big deal.

Medlem

Jag ska vara den första som önskar dom lycka till, onödighet och lycka går ofta hand i hand!


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

Vem fan orkar stå i minusgrader och sjunga för glatta livet? De placerade världsrekordförsöket fel tid på året.

Citat:

- This is madness!
- Madness? This is finland!


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

har svergige hamnat i guiness bok för nåt? tror det var nåt men minns inte gör nån annan det

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

har svergige hamnat i guiness bok för nåt? tror det var nåt men minns inte gör nån annan det

Som land? Nej det tror jag inte. Klart att det finns individer och evenemang som har hamnat i boken däremot.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Fyfan vad meningslöst...


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Knivigt med ett elavbrott mitt i allt dådå.

Inaktiv

För dom som säger att det är meningslöst så måste jag nog säga att det är ganska meningslöst att spela spel också, roligt men meningslöst :). Go finland, go finland!

Medlem

Trodde de var menat att en person skulle sjunga nonstop...tyckte nio dygn lät lite jobbigt då

Inaktiv

Vilket j*vla gnäll i kommentarerna. Är väl bättre att stå ute på ett torg och göra något galet roligt än att sitta framför en skärm och räjda i WoW. Snacka om att ni skjuter er själva i foten.

Inaktiv

Men får de bytas av alltså? Då känns de tju ganska lätt att slå ett sådant rekord.

1
Skriv svar