Blizzard ger ut sin första podcast

Robot
Inaktiv
Blizzard ger ut sin första podcast

Men mera expansioner till WoW.. ååååh så nytt.. inte... blä för WoW..

Medlem

Uhm. är jag totalt blind, eller finns det inget datum/tid för detta?
Första veckan i jan.. är väl nu? eller menar dom nästa HEL vecka i jan?

Aja. ska bli kul, podcast's är soft.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Jag hörde att det skulle släppas, tror det var 18e jan.

Medlem
Skrivet av Tobbo:

Men mera expansioner till WoW.. ååååh så nytt.. inte... blä för WoW..

inte blä aksnke det är ju endåsa världens största mmorpg, visst jag gillar det inte heller, gillar inte månadsaavgiften och att det inte är hack n slash..men men alla har oliga smaker för spel;D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ja kom igen nu FZ ni kan väl också dra igång en Podcast Som Gamereactor och lägga upp på Itunes Store


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

gaming-podcasts ftw, är ivrig lyssnare av Pcgamer's samt GFW's (främst den senare) på jobbet, får tiden att gå så mycket snabbare

Medlem

ska man lyssna på podcast så är det Spelradion som gäller!

Medlem

Se om Wow kan slå Dark Age of Camelot när det gäller expansioner

Inaktiv
Skrivet av Tobbo:

Men mera expansioner till WoW.. ååååh så nytt.. inte... blä för WoW..

Antagligen inte jättetroligt att de kommer annonsera en ny expansion innan de släppt den nya

Medlem

jag håller med Tobbo blö och blä för WoW, Jag gillar inte heller månandsavgifterna, Jag fattar inte att det gick hem. men jag tänker aldrig mer spela det nånsin. rent slöseri med pengar!

Medlem

"En till expansion är igång, maxleveln kommer då att bli 90, så gå och grinda sönder er ännu en gång"!

Nej jag spelar inte WoW längre

Inaktiv
Skrivet av Muggel:

jag håller med Tobbo blö och blä för WoW, Jag gillar inte heller månandsavgifterna, Jag fattar inte att det gick hem. men jag tänker aldrig mer spela det nånsin. rent slöseri med pengar!

Jag förstår folk som inte gillar WoW, men att inte gilla det pga månadskostnaden är för mig helt oförståligt, antingen är du den fattigaste eller snålaste mäniskan i vårat avlånga land

Om du lirar 15timmar i veckan betalar du ca 10:- i timmen för underhållning.

Inaktiv
Skrivet av [FOE:

VioL8oR"]

Om du lirar 15timmar i veckan betalar du ca 10:- i timmen för underhållning.

Får inte detta att gå ihop?

Blir la snarare typ 2.- timmen typ beroende på hur lång månaden är.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Tyckte definitivt att WoW var värt månadskostnaden när jag spelade. När jag var som mest inne i spelet spelade jag säkerligen 2-3 timmar om dagen. Ett game card på 249kr räckte i 60 dagar, om jag minns rätt, så kostnaden per timma blir 249/(60*2.5)=1.7kr

2 spänn per timma riktigt god underhållning är inte mycket. Jämför det med 1.5 timmar halvdan biofilm för 90 spänn.

Att jag sedan tröttnade på WoW till slut (och det tog mycket längre tid än det tar att tröttna på många andra spel) är knappast en kritik mot spelet. Jag tröttnar på det mesta, till slut. Fick ut mycket nöje av det spelet.

Medlem

Det är något speciellt med att höra spelutvecklare prata... Jag gillar röster.


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

1
Skriv svar