Ford Off Road PC-plåtat

Robot
Medlem
Ford Off Road PC-plåtat

Wow.. Det där var snyggt runt 2002-2003. Oo

Notera hur det inte finns någon förare vid ratten.

Inaktiv

Notera den otroligt snygga graffen.... NOT!


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Haha.....ja herregud säger jag bara

Medlem

uwh, håller med alltså vafan ibland undrar man vad viss developers tänker med , de borde ju inse redan nu att detta "troligen" inte kommer bli något.

Medlem

Jaha, det här gör ju ingen glad.
Tycker inte Ford att deras image är tillräckligt dålig redan nu?

Medlem

Dagens bilder representerar emellertid inte de två sistnämnda versionerna - de är både för högupplösta och detaljerade för det - utan den först nämnda PC-versionen.

Säkra på det? Ni kallar dem detaljerade... hoppas det är ett dåligt skämt

Medlem

Ser ut som Need For Speed 4. Typ

Medlem

Hela PC-industrin skriker över att spelarna överger platformen till förmån för konsolerna. Men undra på då när de gång på gång lyckas släppa spel med grafik som ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig".

Blir riktigt förbannad på sådant ärligt talat.

Från idé->koncept->finansiering->realisering och mellan alla dessa punkter finns så många filtreringar att man verkligen kan undra hur ett spel som detta tog sig ända till produktion. Snacka om att gräva sin egen grav och sen klaga på utsikten...


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Jo, det kommer nog inte sälja bra.

Medlem

Tycker att man lyckats bra med ljussättningen i de olika miljöerna och så lyder frågan - Är det kul?

Medlem
Skrivet av Qrush:

Wow.. Det där var snyggt runt 2002-2003. Oo

Notera hur det inte finns någon förare vid ratten.

Hehe fin fint! Dude! Det är ju radiostyrda fårdar!:)

Inaktiv

Sånna hjärndöda bilspel brukar vara rätt roliga faktiskt..


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

1
Skriv svar