Nya detaljer om Motorstorm 2

Robot
Inaktiv
Nya detaljer om Motorstorm 2

Motorstorm 2 och GRID - två givna racers 2008


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Underbart.

Dock en intressant sak i artikeln är att han visades ett nytt spel som var helt otroligt, dock under NDA.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

kommer ihåg när PS3 släpptes o alla där jag jobbade satt o spelade motorstorm i spel-rummet

efter jobbet gick jag o spontan köpte ps3 och projektor

och RIDGE RACER!

inge jävla motorstorm!
lånade det senare..fy fan vad värdelöst

men det här kan bli kul, om inget annat så på grund av splitscreen - vilket ridge racer har :heart:

Inaktiv

YEY!!! Split-screen!!!11

Har Ridge Racer Split-screen? Gotdämm! Hur kan jag ha missat det?!
Vilken tur att det nyss var löning då! Discshop is just one click away!!

Inaktiv
Skrivet av Kibb:

YEY!!! Split-screen!!!11

Har Ridge Racer Split-screen? Gotdämm! Hur kan jag ha missat det?!
Vilken tur att det nyss var löning då! Discshop is just one click away!!

ye, 1-2 spelare
men gillar man inte RR gameplayet (vilket ingen gör på fz) så är nog inte 2player mycket roligare

sen vet jag inte hur kul det kan va o racea mot en spelare bara..den som kommer först är typ först ..

men går att spela timetrial ihop, där man kan slipstreama varrandra o så för att få bäst tid online

offtopiczzzz!

Inaktiv

Jaja, lite offtopic får man tåla! HUH!
En sista offtopic -fråga bara: Vad betyder RR gameplay?

Medlem

Skojsigt, om de nu bara kunde fixa laddningstiderna så blir det mer än ett givet köp.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Kibb:

Jaja, lite offtopic får man tåla! HUH!
En sista offtopic -fråga bara: Vad betyder RR gameplay?

RR=Ridge Racer

Medlem

...till dags dato har det inte funnits ett spel som gjort att man kan tolerera split-screen. Det suger 10 ggr av 10 imo.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Hur kan ni tycka ridge racer är bra ens? man ställer sig i värsta bredstället med bilen i 200! och man kör lika snabbt sidleds som framåt!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Hört talas om Arkad Spel BlåMes? Ridge Racer är ett arkad spel och försöker inte vara någonting annat.. grymt spel för övrigt

Inaktiv

Har alltid undrat varför bilarna känns som ett suddgummi när man kör in i räcken i ridge racer ?

Istället för att smidigt glida efter räcket så liksom småstudsar man mot räcket i kurvorna och tappar fart .

För övrigt så är det ett bra spel, fast tror man hade mindre suddgummikänsla i RR på ps2 när man körde in i räcken i kurvor.

Hoppas att Motorstorm 2 är bättre i singelplayer iaf, om det är så nu igen att man måste låsa upp diverse fordon,
dom sista racen på nivå 4 i Motorstorm höll på att göra en tokig,

speciellt tenderizer och Sidewinter Gulch drev en till vansinne när motståndarna i singelplay körde ikapp en och sen tvärnita bara för att stoppa en att vinna...

Inaktiv

Ridge Racer är väldigt bra!
Spliscreen regerar också väldigt hårt, i 8 fall av 10 iallafall, tycker jag.

Medlem

o fyfan va najs motorstorm i crysis miljöer, jag längtar dit redan

Inaktiv

Drond sez ultra secret game is Heavy Rain.
QD

Medlem
Skrivet av DrOnd:

Drond sez ultra secret game is Heavy Rain.
QD

Skrivet av Darren Waters:

In fact, the game is such a secret that when I mentioned the game to Phil Harrison last week he was unsure at first whether even to admit the title existed.

Heavy Rain känner ju alla till. Kan det vara någon gammal serie som ska återupplivas kanske? Eller är det något helt nytt?

Inaktiv

hmm.. låter lite intressant!!!

Skägg.
10 Chambers

Det borde vara olagligt att bygga en racer utan splitscreen.


signatur
1
Skriv svar